logo´s

Ik begrijp niet waarom skodarijders de logo´s van de auto afhalen om er een no name merk auto van te maken. Ze zullen wellicht zeggen dat ze logo´s niet mooi vinden, maar dat argument snijdt volgens mij geen hout, omdat ze, denk ik, niet het logo van een Porsche, Audi of Ferrari af zouden halen. Althans ik kan het me niet voorstellen. Wat is dan wel de reden? Je gaat toch niet in een Skoda rijden als je er niet mee geassocieerd wil worden of van de Octavia een wanabee volkswagen wil maken. Ik ben in iedergeval trots op mijn Octavia en iedereen mag zien dat het een Skoda is!

Zo is dat!!
super.gif

VEEJAY

Forumguru
Op zich mag je het weghalen of zwart maken of wat dan ook, heet optische tuning geloof ik.

Ik heb bijvoorbeeld op mijn Pegasus velgen geen Skoda logo. Das niet uit schaamte maar om visuele redenen.

Als je uit schaamte je logo's weghaalt dan had je geen Skoda moeten kopen.

Ik heb alleen octavia eraf laten halen.
Omdat dat met wassen makkelijker is en het ziet er strakker uit.
Dat het een Skoda is mag iedereen wel zien, weten ze meteen dat je voor een normaal bedrag een zeer goede complete auto hebt.

Tallguy

Forumguru
Logo eraf of de typeaanduideing eraf is iets anders. Ik heb de typeaanduiding er ook af laten halen. Vindt ik mooier.
Het logo laat ik lekker zitten. So what dat het Skoda is? Doet echt niet onder voor VW hoor!
Logo zou misschien een update mogen krijgen naar de 21e eeuw (meer gestyled ofzo), maar dat is niet echt belangrijk.

LenK

Forumguru
Skoda logo is gestyled.

Logo's modern maken, waarom. Andere merken grijpen juist terug naar historische logo's.

Enkele merken die al sinds hun begin hetzelfde logo hebben: Mercedes, Ferrari, Porsche, Lambo. Daar hoor je ook nieumand piepen over modernisering.

Andere merken zetten hun logo steeds groter op de auto: Mercedes, VW

Gewoon laten dat Skoda logo. Het is uniek en herkenbaar.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kensei</font><hr />

Logo zou misschien een update mogen krijgen naar de 21e eeuw (meer gestyled ofzo), maar dat is niet echt belangrijk.

[/ QUOTE ]

Ben ik met je eens. Misschien in de vorm van een geheel chromen exemplaar, opengewerkt. Net als op een aantal concepts te zien was.

Verder vind ik het zonde om het logo te vernaggelen. Type-aanduiding verwijderen blijft een kwestie van smaak. Ik vind het soms een beetje kaal staan. Ik moet trouwens de eerste kale RS nog tegenkomen. Toch een prestige kwestie dan?
winkie.gif

Logo eraf of de typeaanduideing eraf is inderdaad iets anders. Een logo hoort, naar mijn mening op de auto. Type aanduiding kan je inderdaad best weglaten als je dat niet zo mooi vindt.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: RePoMan</font><hr />
Ik moet trouwens de eerste kale RS nog tegenkomen.

[/ QUOTE ]

U wordt op uw wenken bediend.....:

IM00252.jpg

___JC___

Forumguru
Ik heb de typeaanduiding eraf laten halen omdat ik dat gewoon niet mooi vind. Of er nou een dikke motor in ligt of niet dat maakt me dan niet uit. Als je zelf maar weet welk type je rijdt.
Verder heb ik een embleemloze grill maar dat is meer omdat ik de dikke chrome rand niet mooi vond dan vanwege het feit dat er een Skoda logo op zit. Logo zit er nog genoeg op naar mijn mening (velgen, achterop en het stuur).

Of toch type plaatje cq. type aanduiding.
Een logo is een MERK gebonden afbeelding (of iets vergelijkbaars)

Dutch4x4

Senior Member
Ik vind 't juist wel leuk als mensen zien dat hun voorwielaangedreven vertegenwoordigersbak om de oren is gereden door niet zomaar een Skoda, maar een Skoda met een superieur aandrijfconcept.
grin.gif

Hoe staan mensen hier trouwens tegenover 'downbadging'? Dus dat ik een 1.4 MPI-plaatje op mijn Octavia plak, zeg maar?

Hetzer

Forumguru
Mijn Fabia Combi is sinds kort ook weer glad , van achteren!!!
Ik vind een auto gewoon veel mooier met ALLEEN het merk-logo achterop...
Vooral bij VAG-Auto's staat het zo lekker, toch?
laugh.gif

zoals deze discrete VW

Bijlagen

• 50228-09011_CIMG9409_122_391lo.jpg
    50228-09011_CIMG9409_122_391lo.jpg
    82,2 KB · Weergaven: 13

___JC___

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

Hoe staan mensen hier trouwens tegenover 'downbadging'? Dus dat ik een 1.4 MPI-plaatje op mijn Octavia plak, zeg maar?

[/ QUOTE ]

Das wel grappig, maar alleen als je een ECHT snelle auto hebt. Een RS ofzo.
grin.gif

Okki

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kensei</font><hr />

Logo eraf of de typeaanduideing eraf is iets anders. Ik heb de typeaanduiding er ook af laten halen. Vindt ik mooier.

[/ QUOTE ]

Moet je nog wel even je Avatar aanpassen !
yeah.gif

ougie

Forumguru
Heren, Heren, maak je niet zo druk om het Skoda logo. Mensen met kennis van zaken, mensen met een hart voor auto's hebben Skoda al lang in hun armen gesloten. Ik ben een frequent rally bezoeker en sta dan regelmatig tussen de WRC mannen met hun blauwe petjes op te babbelen over alles wat met auto's te maken heeft. Geloof me, ik sta daar tussen met mijn Skoda petje op en wordt hier ook om gewaardeerd en serieus genomen. De echte automens heeft inmiddels respect voor Skoda. De mensen die in mijn omgeving nog commentaar geven op Skoda, (vb JE BENT GEK DAT JE JE IMPREZA HEBT OMGERUILD VOOR EEN SKODA)rijden zelf in bijna nieuwe, storingsgevoelige Astraatjes, Corsaatjes, Puntootjes en ga zo maar door. Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen, als Subaru auto's met dieselmotoren zou verkopen was ik dat merk natuurlijk trouw gebleven. Omdat ik tegenwoordig nogal wat km maak, dan graag een Impreza WRC-TDI (met een rood I'tje natuurlijk)

Bovenaan Onderaan