logo´s

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ___JC___</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

Hoe staan mensen hier trouwens tegenover 'downbadging'? Dus dat ik een 1.4 MPI-plaatje op mijn Octavia plak, zeg maar?

[/ QUOTE ]

Das wel grappig, maar alleen als je een ECHT snelle auto hebt. Een RS ofzo.
grin.gif

[/ QUOTE ]

Carrera RS, bedoel je?
crazy.gif

LenK

Forumguru
Samson en Gert hebben hun auto ook al ge-re-badged:

Bijlagen

• 50255-Octaav.JPG
    50255-Octaav.JPG
    15,1 KB · Weergaven: 23
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ougie</font><hr />

Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen, als Subaru auto's met dieselmotoren zou verkopen was ik dat merk natuurlijk trouw gebleven. Omdat ik tegenwoordig nogal wat km maak, dan graag een Impreza WRC-TDI (met een rood I'tje natuurlijk)

[/ QUOTE ]

nou Ougie, je kan volgend jaar op de Autosalon van Geneve de Diesel-Boxer motor van Subaru bewonderen
xyxthumbs.gif

heb hier wat leesvoer voor je met leuke foto van de diesel-boxer motor
koffie.gif

http://www.amt.nl/web/show/id=56093/contentid=9285/Primeur-Subaru-boxer-diesel.html

ougie

Forumguru
Intressant artikel Black, duurt nog wel even voor er genoeg van rondrijden. Ik wacht zowiezo tot alle kinderziekten eruit zijn, en ik er net zoveel vertrouwen in hem als in mijn huidige TDItje.

exup

Lid
Nonsens, ik debadge altijd mijn auto's, ten eerste omdat ik dat mooier vind, ten tweede omdat het meestal geen doorsnee uitvoering is wat ik rij.

Omdat mijn beide auto's zwaarder gemotoriseerd en qua wegligging en remmerij aangepast zijn, heb ik geen behoefte om daar te koop mee te lopen. De lol is voor me zelf niet voor een ander.

Waar ik wel weer lol in heb is een aanpassing met een 'knipoog' gewoon voor de lol om mensen op het verkeerde been te zetten. Vandaar b.v. het logo van VW op mijn stuur.

Dat ik Skoda ben gaan rijden had maar met 1 ding te maken veel kwaliteit en vermogen voor heel erg weinig geld (in mijn geval dan), en absoluut onopvallend en dat vond ik voor een aanschaf van mijn dagelijkse auto een pre. Door de totale onbekendheid van Skoda als snelle auto roep je geen afgunst of diefstal behoeftes op bij bepaalde types.

Exup

Smaken verschillen nu eenmaal; maar als ik straks op de Skodastand sta bij de Autorai, jat ik toch wel ff snel de nieuwe Skoda logo's van de Yeti af.......
winkie.gif
Ik vind het enkel zilveren logo een stuk mooier dan het logo met het groen erin. Nostalgie of niet....

Jpoers

Lid
Oke dan weet ik als ik zaterdag bij de Yeti sta waar ik de ontbrekende delen kan terug vinden!

(vind die uitgesneden vogel ook mooi, en is toch behoud van het merk)

G

gas_zit_rechts

Een geschoren kontje ziet er altijd beter uit....
maar dat spelen van de lettercombi's vind ik nog leuker.
Maar ik denk toch dat ik ga voor het volgende.....

Bijlagen

• 50638-Skoda logo.jpg
    50638-Skoda logo.jpg
    22,7 KB · Weergaven: 13
G

gas_zit_rechts

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

Kan je die achterkant niet groen maken?
489.gif

[/ QUOTE ]

Dan kan ik toch net zo goed het origineel houden.
Dat rode is gewoon een doekje. Deze wil ik op mijn Anthracite grey Octavia plaatsen.

Jpoers

Lid
Jah dat logo bedoel ik!
Van mij mogen ze die best wel subtiel invoeren.

Alleen vind ik dat die pootjes waar ze mee worden vastgehouden nog even aangepast moeten worden!
Zeikerd hé
1761.gif

Hoe kom je eigenlijk aan zoiets?

Lekker belangrijk dat hele logo gebeuren. Iedereen moet lekker doen waar hij zin in heeft. Ik vind het een vette bak , of er nu wel of geen logo's op zitten. Die vooroordelen over skoda zijn ook niet meer van deze eeuw

Okki

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat: gas_zit_rechts</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

Kan je die achterkant niet groen maken?
489.gif

[/ QUOTE ]

Dan kan ik toch net zo goed het origineel houden.

[/ QUOTE ]

Gewoon een grapje
super.gif

Henny

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

[/ QUOTE ]

Het is een pijl met een indianentooi.
smile.gif

Vacaro

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Henny</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

[/ QUOTE ]

Het is een pijl met een indianentooi.
smile.gif

[/ QUOTE ]

Wat is oorsprong van logo, liepen er vroeger indianen rond in Tsjechië?

Op 'mijn' Edition 100 op de kofferdeksel alleen nog maar het Skoda logo te zien. De letters OCTAVIA met het TDi streepje eronder heb ik weggehaald. Vind het een veel mooier kontje zo!
winkie.gif

Bovenaan Onderaan