M.I.V.W.

Der Einser

Forumguru
Camera in "mitrailleurstand" - met een beeld of 6 à 9 per seconde heb je toch al snel één bruikbare?

Ik heb geen Canon-Eye,..... Canon-Eye.
Trouwens... het is wel een canon, maar ik ben er niet bedreven in. Ik zit zelfs nog onder de amateur-status:wavecry:

Misschien heeft hij geen Nikon :)
Klopt.
Ik ben maar een simpele jongen. Als ik zo rijk was dat ik een Nikon had zat ik niet op dit forum:facepalm:

Pendragon

Donateur
Dan moet ik de volgende keer mijn speelgoed maar meenemen. Ik heb geen full frame camera, maar verder mag ik niet klagen. Wel mooie foto's hoor die jullie gemaakt hebben.

Der Einser

Forumguru
Even back on topic.
Het is een kleine impressie hoe onze MIVW dag is verlopen.
Ik geef het een dikke 9.
Vond het heel gezellig om iedereen eens IRL te zien, ontmoeten en onze passie (auto's) te delen.
Op naar volgende meetings!!

Mochten mensen nog meer foto's willen zien. Voornamelijk andere VAG modellen dan wil ik nog wel wat plaatsen.
Laat maar weten in dit topic.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Donateur
Kijk het is gewoon Corné zijn schuld. Ok, maar verder weet ik wel, jullie hebben een leuke dag gehad en daar gaat het om.

• Leuk

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb tientallen jaren (analoog) met Nikkormat en Nikon F3 gewerkt. Een jaar of 8 geleden werd het tijd voor een DSLR. Toen na veel overleg met vaklui voor Canon gekozen, o.a. omdat de toenmalige Nikon-beeldsensor iets meer last had van ruis.
't Was wel even wennen, maar uiteindelijk geen spijt van; 2,5 jaar geleden mezelf een mooie upgrade cadeau gedaan.

Als ik zo rijk was dat ik een Nikon had [...]
Ach, heden ten dage zijn de product ranges van Canon en Nikon behoorlijk vergelijkbaar qua eigenschappen én prijzen.
Je kan er desgewenst heel veel geld aan kwijt, maar de instapmodellen zijn tamelijk betaalbaar en best goed van kwaliteit.
[/offtopic]
Voor snel bewegende objecten als rijdende auto's (of springende paarden, etc.) is die burst-stand echt een uitkomst, want de trefkans wordt er aanzienlijk mee vergroot. Mits je ook een snelle geheugenkaart hebt die het wegschrijven van de foto's een beetje kan bijhouden.

Der Einser

Forumguru
Is voor mij allemaal abra-ca-dabra wat je nu allemaal zegt.
@Canon-Eye: Volgende keer rij je gewoon met mij mee en maak jij de hele dag foto's :D van alles en iedereen, deal?

Weer even back on topic
Hier nog een paar foto's die vragen om een onderschrift.

Foto-PA8KEYNJ.jpg

Mijn USA maatje :D

En nog één,.....
Foto-X6XJCF46.jpg

Hoewel dit een heel dubieus busje was.
s-line's (Michiel's) interesse was direct opgewekt :yeehaa:
Hij wilde er alles van weten
En Antera (Mark) begon direct foto's te nemen.

Foto-XZXSIVHU.jpg

a penny for your thoughts :pieker:
Misschien iets voor een nieuw topic?
In plaats van "Spot Corné" --> "Wat denkt Corné" ? :D

Foto-D7COWCHX.jpg

Foto-AVHMTE3L.jpg

Tja,... als je toch een RS4 over hebt,....
Kan je er net zo goed een karretje van maken :sterretjes:

Foto-CQYNK4YS.jpg

Foto-ZZIXLM3Q.jpg

Foto-U8DNTZKS.jpg

Zo wil ik ook wel het leger in!!
ik wist niet dat dit het zwitser-leven,... ehh.... zwitser-leger gevoel was.

Foto-BDW3I83N.jpg

Daar is hij de Panel scraper.
Hoezo laag?

Foto-PGOQY8IC.jpg

Like i said:
If you want to give your car more attitude, than lower the altitude!

Foto-BDMO6AIJ.jpg

GOT BRAKE ?

16 piston Brake kit :dankje:

Hendrik5E

Senior Member
En stonden we net lekker,....
komt er weer zo'n "bruine" Hagenees (met een kutsmoes) veel te laat aankakkuh,....:D
Konden wij weer allemaal inschikken zodat hij kon voordringen.:tongue:
Het zijn ook altijd dezelfde ... hehehehehe:deuk:
Foto-USS7PCCD.jpg

Speciaal voor Hendrik1Z

Heyyyyy!!! Ik had wel een geldige reden he! Wat later ook weer werd bevestigd door Pablo Worthersee!!
(Natuurlijk ook een overgepigmenteerde medelander) :deuk:

Thnx voor de pic man!! ;) Ik wilde gewoon achteraan aansluiten maar werd door jullie gedwongen om voor te dringen, ja!!!!
Btw; Ik vind dit toch wel de mooiste foto van alles wat je hebt gepost!! Die van die Superb's zijn zo overkill!!! :tongue:

Vond deze Meeting wel leuker dan die in Houten......:maakmegek: Want toen ik daar verscheen, was iedereen al naar huis om 13.00...:arghh:

Der Einser

Forumguru
1. Heyyyyy!!! Ik had wel een geldige reden he!
2. Vond deze Meeting wel leuker dan die in Houten......:maakmegek: Want toen ik daar verscheen, was iedereen al naar huis om 13.00...:arghh:

1. Was gewoon een afgesproken kutsmoes :tongue:

2. MOET JE EEN KEER OP TIJD KOMEN !! :D dan is niet iedereen al weg als jij komt aankakkuh,... Joop Klepzeiker :maakmegek:

• Leuk

Canon-Eye

Forumguru
@Canon-Eye: Volgende keer rij je gewoon met mij mee en maak jij de hele dag foto's
Op zich geen onaantrekkelijk idee - maar onze startlocaties liggen nogal ver uit elkaar dus misschien toch niet zó praktisch...

Der Einser

Forumguru
Valt wel mee!
Ben veel in de Flevopolder te vinden, dus dan is het maar een klein stukje.
Voor een mooie foto-shoot is dat wel te doen voor mijn trouwe 1.6 TDI :D

Bovenaan Onderaan