M.I.V.W.

Antera

Donateur
Mooi filmpje al heb ik je niet met een camera zien lopen dacht ik.

Stiekum gedaan dus

dennis het is geen probleem deze et waarde zover ik dat weet

Dennis Nijholt

Forumguru
Dat is mooi want ben (heb ik eigenlijk al) van plan om een paar nieuwe velgen erbij te kopen. Om precies te zijn Audi rs velgen 5 spaaks voor onder de O3 en nee de alaris velgen gaan niet weg
deze soort velgen dus..
rs6velgen003.JPG

Der Einser

Forumguru
Het moet wel passen Dennis.
Maar denk er aan, neem dan niet te brede velgen.
Ik weet niet hoeveel de O3 kan hebben.
Ik denk dat 8 of 8,5 breed met een 225 band het beste is.
Laat je ons wel even weten waar je keuze op valt?
Ik heb namelijk binnenkort ook waarschijnlijk een leuke set,... misschien wat voor jou.
Het is zo'n set als op deze:
Foto-JVTE8M8M.jpg

CDK

Forumguru
8.5J met een 225 band zou het mooiste zijn denk ik....
Verwacht eigenlijk niet dat die 18" velgen breder zijn dan 8.5....

Hendrik5E

Senior Member
@antera; welk gedeelte vd film is dan vlgs jou Worthersee? De film is int NH hotel geschoten en op t vliegveld en dana zie je weer t NH hotel. Dus ik weet niet hoe je er bij komt?!?!?
@Canon; jij was vlgs mij niet bij MIVW dus denk ik dat je niet weet hoe t er daar uitzag!!

eddiea

Forumguru
Er zit helemaal niks uit Wörthersee in de film behalve verschillende auto's die ook in Oostenrijk waren dit jaar.

Canon-Eye

Forumguru
Misverstanden... :D
- post #273 ging over de spelling van Wörthersee (in #271 en #272), niet over het filmpje.
- post #274 zag ik vervolgens aan voor een reactie op #273, hetgeen leidde tot #274.

Helemaal niet quoten kan spraakverwarring in de hand werken.

Hendrik5E

Senior Member
Dan begrijp ik niet dat je mij quote met je bewijs dat Valkenburg niet in Oostenrijk ligt...(duhhhh)als je alleen maar in je eigen reactie wilt benadrukken dat er een umlaut mist!! We weten toch waart over gaat!?!

Canon-Eye

Forumguru
Lamaarzittuh...
(Sommige dingen c.q. snelle associaties kun je beter niet gaan uitleggen, want dan gaan ze vaak een geheel eigen leven ontwikkelen...)

Bovenaan Onderaan