M.I.V.W.

CDK

Forumguru
Zou wel veel leuker zijn om bij elkaar te staan, zeg maar waar jullie verzamelen en ik zorg dat ik er ben

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2

MennoW

Forumguru
eens Corné.
Ik voeg me in Almere bij der Einser.
kunnen we niet lokaal in valkeburg of katwijk op een industrieterrein afspreken?
aangezien de tankstations en mac's al ram vol zullen staan.
wie is er een beetje bekend daar?

Der Einser

Forumguru
Ok thanks.

Dat wordt dus voorstel van Michiel.
Sorry,het is volgens google een total (Total rijksweg a44) sasseheim.

04-08-2013 om 08:00 uur bij dit Tankstation lijkt mij het juiste tijstip

Total tankstation
transparent.png

Ryksweg 44, 2171 KA Sassenheim ‎

Ik weet dat enkele daarvoor misschien moeten omrijden, daarom:
@Corné: is dit echt een probleem? Aangezien jij een km vreter bent iedere dag van de week
@Antera: hoe sta jij er in?
@Hendrik1Z: wat doe jij?
@MennoW: wij rijden achter elkaar? ik PM je nog even

s-line

Forumguru
Nou half negen daar is volgens mij ook een prima tijd hoor!
Ik ga elk jaar om een uur of acht,kwart over acht van huis en dan is het meestal nog goed tedoen.
Maar ik hoor wel wat het wordt!

Der Einser

Forumguru
Nou half negen daar is volgens mij ook een prima tijd hoor!
Ik ga elk jaar om een uur of acht,kwart over acht van huis en dan is het meestal nog goed tedoen.
Maar ik hoor wel wat het wordt!

Dan zorgen wij dat we er rond 08:00 uur zijn,.. wachten we even op jou :D
Probeer jij er dan rond 08:15 uur te zijn, met je posse !:yeehaa:
EN dan rijden we als 1 groepje verder :thumbsup:

• Leuk
Waarderingen: CDK

Hendrik5E

Senior Member
Hey Guys!

Ik kom dus van de andere kant en heb om 8.00 afgesproken met een Golf, Jetta en een Porsche bij mijn werk bij een van de kazernes Scheveningen. Je bent vanaf daar binnen 2 min op de N44.

Zal er dan hopelijk ook rond 8.15 zijn. Lijkt me erg grappig jullie daar te zien. Dan heb ik er eindelijk eens een gezicht bij...

s-line

Forumguru
Ik spreek je vanavond nog wel verder maar zal er om een uur of kwart over 8 te zijn!
@Hendrik hoe zien wel elkaar dan,doen we een roos op ofzo? ( oja ik weet wat zoek iemand met ROZE slippers!)

Hendrik5E

Senior Member
@ S-line; Uhhh.........die roze slippers heb ik echt niet! Ik ga daarentegen wel de dag ervoor feesten in Adam bij the Gaypride! Misschien dak ze daar kan halen!! LOL!!

Ben een indisch/molukse vent met grijs haar en een groen shirt en als de zon schijnt een zonnebril met gele spiegelglazen!! Whuhahaha!! Check anders ff Facebook bijt Skodaforum.nl naar Henk Mulder.

Hendrik5E

Senior Member
Ik kom niet naar dat tankstation want dan rij ik voorbij Valkenburg en weer terug....
Denk dat we zo rond dezelfde tijd daar aankomen en ik wacht wel op jullie bij de ingang om bij elkaar te parkeren.....

Bovenaan Onderaan