M.I.V.W.

CDK

Forumguru
Was een geslaagde dag, zoals Hendrik1Z al zei, leuk om jullie ook eens in real life te ontmoeten. Nu ff lekker bijkomen met de beentjes op de tuintafel :)

Greetz Corné

CDK

Forumguru
9a6ebu5a.jpg

Der Einser

Forumguru
Het was zeker een geslaagde dag.
Heb ook geen benen meer over!!
Helemaal niet na die hell om van het terrein af te komen.
1uur en een kwartier over gedaan! Verschrikkelijk.
Maar goed, het was top. Heel gezellig en we waren goed vertegenwoordigd met de Skoda's van dit forum.

Der Einser

Forumguru
Nou nou,...
Dat valt wel mee hoor.
Zelfs wij vielen in het niet hoor.
Ik zal morgen even wat foto's plaatsen van wat extreme auto's.
Er waren ook genoeg "gewone" auto's. Alleen velgen en verlaging.
Dus volgende keer telt dat excuus niet meer.

Hendrik5E

Senior Member
Whuhahahaha ja deze "bruine Hagenees" (zonder getint glas) was ook gesloopt! Uhhhh....mijn waggie was ook "gewoon" hoor en durfde niet weg te rijden, over het terrein, achter een mooie Duitse of Engelse buikschuiver dus reed ik maar achter een Camper het terrein af om toch een beetje op te vallen!! LOL!!! Tot de volgende keer mannuh!!!

s-line

Forumguru
Was een super meeting. Helaas was iedereen ineens gevlogen toen wij terug kwamen waren zelfs alle skodas weg.

Was leuk om weer eens wat nieuwe gezichten te zien en op naar een volgende keer. Foto www.facebook.com/markmoerenhout

Hey Mark , we hebben nog even bij de auto's zitten wachten en toen zijn we nog een rondje over het hele terrein gereden maar jou/jullie niet meer gezien! Sorry maar leuk je eens ontmoet te hebben en tot de volgende keer!

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan