M.I.V.W.

s-line

Forumguru
20130804_114605_zps779439e1.jpg

Canon-Eye

Forumguru
mooi man die foto...ach ja had er wel bij willen zijn maar mijn auto past er niet zo..
Mijn auto past daar helemááál niet.

Maarrr... belangrijker (voor mij dan toch): ben met m'n kleinzoon (4j) zondag een aantal écht lage (en behoorlijk rappe) auto's in actie wezen bekijken.
r20130804_TTcircuit-1926.jpg r20130804_TTcircuit-1929.jpg r20130804_TTcircuit-1933.jpg r20130804_TTcircuit-1937.jpg r20130804_TTcircuit-1961.jpg
Die laatste ("37") is een 2-motorige kart, de rest betreft Formule Renaults.

Der Einser

Forumguru
Nou, volgende keer ook maar mee dan.

Dat zou ik zeker doen ja!
Er staat binnenkort er weer een in het programma.
Volkstyle Base.

Weet alleen nog niet of iedereen die mee was naar MIVW daar ook weer naar toe gaat. Ik weet wel dat eddiea al gaat.

Hoe denken jullie daarover mannen:
@ s-line ?
@ Corné ?
@ MennoW ?
@ Antera ?
@ Hendrik1Z ?

CDK

Forumguru
Dat zou ik zeker doen ja!
Er staat binnenkort er weer een in het programma.
Volkstyle Base.

Weet alleen nog niet of iedereen die mee was naar MIVW daar ook weer naar toe gaat. Ik weet wel dat eddiea al gaat.

Hoe denken jullie daarover mannen:
@ s-line ?
@ Corné ?
@ MennoW ?
@ Antera ?
@ Hendrik1Z ?
Ik zal er niet bij zijn, MIVW was leuk én gezellig, maar voorlopig heb ik weer genoeg BLING BLING gezien :)

Der Einser

Forumguru
Ik ook niet guys......Had het daar na 3 parkeerplaatsen ook al gezien!!
Misschien is een Skoda meeting in Duitsland een x een optie? Zie ze vaak zat langskomen op FB! Ben ook lid van het www.octavia-forum.de en www.octavia-rs.com en daar wordt ook vaak zat een meeting weergegeven.

Hou ons dan ook even op de hoogte van zo'n meeting. (ik heb namelijk (bewust) geen FB)
Dat lijkt mij inderdaad ook wel eens leuk.
Post dit dan als nieuw Topic bij Meetings.

Antera

Donateur
Ik ben er ook niet bij vermoedelijk. Maar dit bekijken we nog even.

Engeland heeft ook mooie meetings zo nu en dan en daar zou ik wel eens willen gaan kijken

Bovenaan Onderaan