Joske
Forumguru
Jaaaaaa ben er helemaal klaar voor!
* bandjes opgepompt: check
* auto volgetankt met hoogwaardige E10-rotzooi: check
* auto gewassen door eerst het te laten sneeuwen in Moerbeek-city, vervolgens de Two-bucket methode er op los gelaten met mijn favoriete lubricerende (mmmmmmm lekker ruikende) Born To be Mild shampoooo
* winter(ja sorry, tis nu eenmaal zo, nie zagen over mijn mooie zwarte blinkende stalen rossen)bandjes ingewreven met mijn favoriet rubberspul (Autoglym)
* koffie zetten voor de op komst zijnde Nederlandse vrienden @Corné de Kluijver @Pendragon @ertromp @Octavia32 @internetboarder en @Antera : check!
en voila!
het resultaat!
Even in de spiegel gekeken of mijn wilde lokken nog wel goed liggen:
é kijk @EdK : een mooie brievenbus!
..
.
Dat was toch morgen é..... die meeting?
lap zeg!
ach ja, kan maar blinkend naar t werk rijden dan alweer
* bandjes opgepompt: check
* auto volgetankt met hoogwaardige E10-rotzooi: check
* auto gewassen door eerst het te laten sneeuwen in Moerbeek-city, vervolgens de Two-bucket methode er op los gelaten met mijn favoriete lubricerende (mmmmmmm lekker ruikende) Born To be Mild shampoooo
* winter(ja sorry, tis nu eenmaal zo, nie zagen over mijn mooie zwarte blinkende stalen rossen)bandjes ingewreven met mijn favoriet rubberspul (Autoglym)
* koffie zetten voor de op komst zijnde Nederlandse vrienden @Corné de Kluijver @Pendragon @ertromp @Octavia32 @internetboarder en @Antera : check!
en voila!
het resultaat!
Even in de spiegel gekeken of mijn wilde lokken nog wel goed liggen:
é kijk @EdK : een mooie brievenbus!
..
.
Dat was toch morgen é..... die meeting?
lap zeg!
ach ja, kan maar blinkend naar t werk rijden dan alweer