Bart @Tuner111 het is vrijwel zeker dat ik kom (incl. eten), de kans dat er meer (personen en Skoda's) meekomen is niet zo groot.
Ik heb op de planning staan om de komende woensdag de auto wat de detailen zodat ie er wat fraaier bij staat op de meeting.
Ben niet zo'n visliefhebber, dus doe maar vlees, staat het ook ergens in het topic?en eet je dan veel of vis ?
Ben niet zo'n visliefhebber, dus doe maar vis, staat het ook ergens in het topic?
99% zeker dat ik kom. Niet eten en anders kan er altijd wat geregeld worden is mjn ervaring. Maar de rest kan nu nog afzeggen, nu het vrijwel zeker is dat ik kom.
Al veel blauwe aanwezig dan99% zeker dat ik kom. Niet eten en anders kan er altijd wat geregeld worden is mjn ervaring. Maar de rest kan nu nog afzeggen, nu het vrijwel zeker is dat ik kom.
sommige hoeven daar geen audi voor te rijden
@Tuner111 , wie spreekt er nu van ruzie?beetje stoken mag toch
was ook niet op jou bedoeldff dimmen jij he...met je Audi gezeur
@Tuner111 , kan je de locatie nog wijzigen? wel niet doorgeven aan 1specifiek persoon99% zeker dat ik kom. Niet eten en anders kan er altijd wat geregeld worden is mjn ervaring. Maar de rest kan nu nog afzeggen, nu het vrijwel zeker is dat ik kom.
99% da'k langskom, maar blijf niet voor't diner