Meet & Greet De voorjaars editie - inschrijvingen - 25 Maart 2017 - België

Tuner111

Forumguru
  1. @Tuner111 + Eten + VLEES
  2. @vw125 + eten + VLEES
  3. @peterrapid + eten + VIS
  4. @boontjeRS samen met vrouw + eten + Vrouw: VIS / Man : VLEES
  5. @Goofy@5E met vrouwke + eten Hij:VLEES / Zij: VIS
  6. @Kenei85 + eten (Ikke VLEES, zij VIS)
  7. @Antera + eten + VLEES
  8. @internetboarder
  9. @philippe bakker ( wel maar tot 18u en wil in de namiddag koeken meepakken voor iedereen)
  10. @ertromp + eten + VLEES (moet de Skoda rijders toch een beetje scherp houden)
  11. @Cordoba + Eten + VLEES
  12. @B.Stuurder
  13. @Bael
  14. @Springmuis + eten + VLEES
  15. @bartvw + eten + VLEES
  16. @Corné de Kluijver + eten + VLEES
  17. @Joske
  18. @Homie samen met de zoon + eten Zoon: VLEES / Vader: VIS
  19. @Pendragon & zoon
  20. @RefleCs VLEES & broer VLEES + eten
  21. @Simon1984
  22. @Octavia32 + eten OVB
  23. @Caby + eten VLEES
  24. @Servaas
  25. @Reinierlambers met vriendin + eten
  26. @skodasuperb94
  27. @Rebel
  28. @Speedhunter + eten VIS
  29. @Arreslee +eten VIS
@Octavia32 & @Reinierlambers gelieven zo snel mogelijk jullie keuzes door te geven ! morgen middag word alles doorgemaild ! alvast bedankt

@Arreslee top dat je komt ! we gaan er allemaal een leuke meet van maken ;)

Laatst bewerkt:

Caby

Forumguru
miljaar, ben ik dit topic volledig uit het oog verloren:banghead:. Heb ondertussen andere verplichtingen:cry:. Ik ben wel van plan om in het voorjaar/zomer eens naar de nurburgring te gaan. Zijn er onder jullie misschien al daar geweest en effectief op het circuit? Is dat de moeite of rijden ze daar allemaal gelijk zot en is het te gevaarlijk om erop te gaan, want de filmpjes op youtube...!!!!

Er is een topic over de nurburgring en ik meen ook te herinneren dat er na de voorjaarsmeeting een nieuwe topic zal komen met de officiele datum en andere interessante info.
Ikzelf ben tot nu toe 5x op het circuit gaan rijden in het najaar vorig jaar. Er zitten natuurlijk snelheidsduivels bij maar zolang je u aan de regels houdt, niet te wild tekeer gaat en goed het verkeer leest, is dat een van de meest memorabele momenten uit uw leven.
Als je meer wil weten kan je me altijd sturen. Ik ben van plan toch vaak te gaan dit jaar.

philippe bakker

Forumguru
Er is een topic over de nurburgring en ik meen ook te herinneren dat er na de voorjaarsmeeting een nieuwe topic zal komen met de officiele datum en andere interessante info.
Ikzelf ben tot nu toe 5x op het circuit gaan rijden in het najaar vorig jaar. Er zitten natuurlijk snelheidsduivels bij maar zolang je u aan de regels houdt, niet te wild tekeer gaat en goed het verkeer leest, is dat een van de meest memorabele momenten uit uw leven.
Als je meer wil weten kan je me altijd sturen. Ik ben van plan toch vaak te gaan dit jaar.
Moest je es op een dinsdag en of woensdag gaan ...

Cordoba

Forumguru
Damn, waarom heb ik niet zo'n mooie garage ;) Lekker bezig hoor! Ik heb m'n best (voor zover mogelijk) buiten gedaan.

Ik zou ook best zo'n ruimte willen hebben André :jaja: Voor de duidelijkheid: dit is een ruimte op een aantal km afstand van mij, en je kunt gewoon een plekje huren voor een dagje detailen. Met koffie, thee, of een blikje ter beschikking en ook gebruik van wat spullen, werkt dat wel lekker, en boven ook rustige ruimtes om even een boterhammetje te eten (die moet je wel zelf regelen, meenemen of even bij de buren wat te eten halen).

Cordoba

Forumguru
@vw125 Met polijsten krijg je de krassen onder de parkeersensor naar mijn idee al grotendeels weg, alleen op de hoek tussen horizontaal en verticaal deel van de bumper, daar hou je lelijke plekken (en boven/links van de sensor). Kunststofbumperschaal ook gekraakt, of alleen geschaafd? Nu ja, zal op kosten van de achterop komende partij hersteld worden, neem ik aan.

vw125

Forumguru
Woensdag komt de expert langs bij de schadehersteller om de schade te bekijken.
Alles wordt vernieuwd want men linkerachterlicht is ook gebarsten en de bumper staat open op de hoek.

Bovenaan Onderaan