M2 is idd niet praktisch. Als de kleine mannen er vanachter in moeten, moet ik mijn stoel naar voor zetten anders zitten ze met de schoenen tegen de stoel.
Perfect voor twee maar niet voor een gezin.
geluid van de M2 is zalig. Met kleppen toe is hij binnenin ook wel heel stil maar dan hoor je eerder de 6cilinder roffelen. Met de kleppen open is het feest. Rij zo heel veel. Alleen omstaanders kunnen dat niet altijd appreciëren. Onlangs weer iemand die van zijn tak maakte. Rustig aan het rijden maar door de uitlaat lijkt het of het veel sneller is. Fietser enorm veel gebaren aan het maken
Dit is zo flauw en nietszeggend ten opzichte van hetgeen waar we het over hadden dat ik 't niet eens serieus neem.De buurkinderen maken ook herrie overdag, af en toe hoor ik een koe loeien of een hond blaffen .. moet ik dan ook iedere keer daar op reageren?
en herrie ? Jouw Golf maakt ook herrie. Mag ik er dan ook op reageren wanneer jij mij passeert?
Da's natuurlijk een doelredenering van de bovenste plank. Er bestaat niet zoiets als "wettelijk niet storen". Er bestaat wél een wettelijke bovengrens qua decibellen, maar daarmee is natuurlijk niet gezegd dat je anderen niet kan storen.Aangezien mijn uitlaat voldoet aan de normen (is standaard), stoort mijn uitlaat wettelijke de anderen niet.
Afgezien van die 7000rpm zit er geen aanname tussen, maar is het een pure reactie op je eigen berichten.Al die aannames