Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die 7000rpm was om het even op scherp te zetten uiteraard, maar dat wist jij ook wel he
Ik snap wel dat de vrouw jou een speeltje gunt........wat zal ze soms moe worden van al die discussies met je
Ondertussen weet ik dat er in mijn auto een Vodafone kaartje zit en dat de auto verbonden is met internet. Ik kan via mijn gsm hem bedienen van overal dus.
Hopelijk kom je dit nooit tegen met jouw benz: heel het front gestolen. Eigenaar denk omwille van de dure LED-lichten. Ze hebben de rest van de voorkant dan ook maar meegenomen.
De M staat ook altijd binnen. Toch beetje voorzichtig in. Andere wagens bleven wel eens buiten staan s nachts maar met de M .. ondanks de wagen goed verzekerd is , heb ik geen zin in een diefstal. Dus zo weinig mogelijk de kans geven aan toevallige passanten met verkeerde bedoelingen om de M te “ontdekken”.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.