Mijn allereerste skoda

Fabia

† In Memoriam
Dit keer hebben we samen de kleur van de Fabia uitgezocht. Mijn vriendin was erg weg van rood en dat was ik ook.

EdK

Forumguru
Dit keer hebben we samen de kleur van de Fabia uitgezocht. Mijn vriendin was erg weg van rood en dat was ik ook.

Ehhh heb je nu al .............................................
ehh nu houd ik toch maar ff me mond dicht !! :D:bye:

Michel

Forumguru
Hoi, ik denk dat je gelijk hebt. Op de foto lijkt de wagen donker en dat koppel ik ook aan de satin grey...

Bij nader inzien denk ik dat de eerder door mij verstuurde foto inderdaad toch Satin Grey is.

Ik heb nog even gezocht (had al wat plaatjes hier en naar van het Internet gedownload) en toen kwam ik deze tegen.

Volgens mij is dit wel Aqua Blue, hoewel het door het kunstlicht misschien ook wel weer eens Artic Green Metallic zou kunnen blijken te zijn. Blijkbaar bestaan er nog weinig plaatjes van deze kleur of zijn er nog weinig Octavia's met deze kleur geproduceerd.

Bijlagen

• 20_JPG6_.jpg
    20_JPG6_.jpg
    34,5 KB · Weergaven: 73
  • 21_JPG3_.jpg
    21_JPG3_.jpg
    34,6 KB · Weergaven: 66
  • 22_JPG2_.jpg
    22_JPG2_.jpg
    41,4 KB · Weergaven: 77
Heee, bedankt voor het zoeken. Ik twijfel idd of het misschien niet misschien toch de Artic Green is, dat is wat moeilijk te zien. Ik verwacht wel dat de blauwe ook ongeveer zo een tint heeft.

Vacaro

Senior Member
Mijn vrouw mag de kleur van haar auto kiezen en ik de kleur van mijn auto auto :winkie:

Sorry, maar ni iedereen heeft twee of meer auto's.

Welke auto de onze word wordt altijd samen besproken, is tenslotte budget van beide dat er voor besteed wordt. En meestal zitten wij op dezelfde golflengte, wat kleur en model betreft, motorisatie is soms onenigheid, zovan ' is da echt nodig zo veel pk?"

Back on topic: satin grey is da lichtblauw/grijs waar je veel van de F1 in ziet rondrijden.

van inkel

Forumguru

Welke auto de onze word wordt altijd samen besproken, is tenslotte budget van beide dat er voor besteed wordt. En meestal zitten wij op dezelfde golflengte, wat kleur en model betreft, motorisatie is soms onenigheid, zovan ' is da echt nodig zo veel pk?"

Back on topic: satin grey is da lichtblauw/grijs waar je veel van de F1 in ziet rondrijden.

Bij ons gaat het meestal zo,
Ik : hoi ik heb de nieuwe auto bij,
mijn vrouw : welke nieuwe, ow is die nieuw, alweer een blauwe?

On topic heb vandaag de eerste lichtblauwe O2 gezien in het wild, was best mooi, maar volgens mij is satin grey iets tussen grijs metalic en antracite ook mooi op een O2.

TL@

Forumguru

De eerste die we samen hebben gekocht, was de Golf. Daar wilde mijn vrouw meer vermogen, 100pk was toch ni genoeg zeker.
Te weten dat het oorspronkelijk plan was om een Fabia of Polo te kopen, maar ja, te traag (en de 130pk TDI F1 was gewoon te duur)
Dus die hebben we ook wel samen gekozen (zelfs samen voor een rode gekozen)

picture.php

picture.php

MarcoO2

Forumguru
En, ben je blij met je 1.8TSI? Licht retorische vraag... :grin:

Bij mij is overigens niet de letter T rood, maar de letters SI... is dat bij jou anders?

vdijk

Lid
nette auto, zeker met de mooie velgen.

even een vraag over de radio:
Is de amundsen eigenlijk een columbus maar dan zonder de 30gig harde schijf ?
(en ja ik weet het ook de display is iets anders)

En, ben je blij met je 1.8TSI? Licht retorische vraag... :grin:

Bij mij is overigens niet de letter T rood, maar de letters SI... is dat bij jou anders?

Klopt bij mij is ook alleen de T rood.
Hij rijdt heel goed tot 2500 tpm is hij beschaafd maar daarna gaat hij echt wel los. (Groot verschil met mijn Astra station 1.8)
Toch gaat hij binnen een paar weken (3 a 4) terug naar de dealer voor de tuning bij Abt dan heeft hij 210 pk:baby012:

MarcoO2

Forumguru
OK! Bij de facelift is dat dus omgedraaid. Grappig!

Kom je toevallig ook naar de meeting? Ik ben heel erg benieuwd wat de tuning van Abt echt met de auto doet... twijfel, twijfel... maar ook standaard is het een heerlijke motor.

Bovenaan Onderaan