Dit keer hebben we samen de kleur van de Fabia uitgezocht. Mijn vriendin was erg weg van rood en dat was ik ook.
Hoi, ik denk dat je gelijk hebt. Op de foto lijkt de wagen donker en dat koppel ik ook aan de satin grey...
Tja vroeger voor de emancipatie was het een stuk makkelijker , dan werd de kleur bepaald door de wederhelft !!
Heb contact gehad met de dealer ik mag vrijdag mijn auto afhalen
Mijn vrouw mag de kleur van haar auto kiezen en ik de kleur van mijn auto auto :winkie:
Ik ben benieuwd naar foto's. Niet vergeten te posten he.
Sorry, maar ni iedereen heeft twee of meer auto's.
Welke auto de onze word wordt altijd samen besproken, is tenslotte budget van beide dat er voor besteed wordt. En meestal zitten wij op dezelfde golflengte, wat kleur en model betreft, motorisatie is soms onenigheid, zovan ' is da echt nodig zo veel pk?"
Back on topic: satin grey is da lichtblauw/grijs waar je veel van de F1 in ziet rondrijden.
Sorry, maar ni iedereen heeft twee of meer auto's.
Welke auto de onze word wordt altijd samen besproken, is tenslotte budget van beide dat er voor besteed wordt. En meestal zitten wij op dezelfde golflengte, wat kleur en model betreft, motorisatie is soms onenigheid, zovan ' is da echt nodig zo veel pk?"
Back on topic: satin grey is da lichtblauw/grijs waar je veel van de F1 in ziet rondrijden.
Jongens
Ik ga zo dadelijk mijn gloednieuwe octavia combi ophalen bij de dealer.
En, ben je blij met je 1.8TSI? Licht retorische vraag... :grin:
Bij mij is overigens niet de letter T rood, maar de letters SI... is dat bij jou anders?