Mijn allereerste skoda

nette auto, zeker met de mooie velgen.

even een vraag over de radio:
Is de amundsen eigenlijk een columbus maar dan zonder de 30gig harde schijf ?
(en ja ik weet het ook de display is iets anders)

De Amundsen is van Blaupunkt ik dacht de columbus van Vdo.
Verbeter mij als dit niet zo is.

Die harde schijf mis je niet want hij ondersteunt sd kaarten tot 32gig en je kunt de navigatie cd's kaart kopieren naar het sd kaartje via de Amundsen.

Hier in de handleiding staat dat je ongeveer 4 gig moet reserveren om de kaarten van West europa er op te zetten de rest kan je dan vol zetten met muziek, en muziek speelt hij

vdijk

Lid
ik lees net je andere post over de amundsen. Het is zeker een radio die ik zou overwegen om te nemen.

hopelijk is deze radio minder gewild dan de columbus

OK! Bij de facelift is dat dus omgedraaid. Grappig!

Kom je toevallig ook naar de meeting? Ik ben heel erg benieuwd wat de tuning van Abt echt met de auto doet... twijfel, twijfel... maar ook standaard is het een heerlijke motor.

Ben ff snel de oprit opgelopen het is de I die in het rood is, mijn fout

picture.php

picture.php

Denk niet dat ik naar de meeting kom
Maar waar woon je ergens, als ik de tuning heb laten uitvoeren wil ik je altijd komen overtuigen :laugh:

MarcoO2

Forumguru
Denk niet dat ik naar de meeting kom
Maar waar woon je ergens, als ik de tuning heb laten uitvoeren wil ik je altijd komen overtuigen :laugh:

Ha ha heb je gelijk een mooie reden om een stuk te rijden. Ik woon tussen Arnhem en Utrecht, dus da's nog wel een eindje. Maar misschien spreken we tegen die tijd gewoon een keer iets af, bedankt voor het aanbod!!

Bovenaan Onderaan