gecupte banden zijn banden die verkeerd zijn afgesleten door bijvoorbeeld verkeerde uitlijning, doordat ze verkeerd zijn afgesleten is de rand bijv van meer profiel als de rest van de band en daardoor gaat dit een vervelend geluid maken... Banden leveranciers kunnen dit bij sommige gevallen nog eraf halen zodat ze niet meer de herrie maken, maar dat is niet altijd mogelijk....
@everybody, correct me if I'm wrong of het totaal verkeerd heb uitgelegd...
@ Mike, De Octavia 1 heeft geen CANBUS, wel de ODBII aansluiting waarmee je hem kunt uitlezen, de Fabia 1 is de eerste Skoda welke wel CANBUS had.
wat betreft de XENON, heb altijd after-market BI-Xenon setjes gehad en kwam hiermee altijd vlekkeloos door de keuring, laatst wegens geldgebrek even een setje op MP opgezocht en dit was normale Xenon waarvan het Groot licht normaal halogeen is... het lichtbeeld hiervan was zwaar beroerd en kwam er dan ook niet mee door de keuring... gelukkig had ik nog 2 normale pitjes bij me... was echt een wereld van verschil...
Voor mij dus weer BI-Xenon straks!
verder is het een persoonlijke keuze wat voor merk je erin legt... mijn ervaring is dat ik goedkoper uit ben met een setje van 1 jaar garantie ipv een dubbel zo dure Pilot set met 2 jaar garantie...