Vandaag mijn jaarlijkse bezigheidstherapie weer gehad, namelijk de auto wassen na de jaarswisseling. De wagen zat voordat ik hem wassen ging dankzij het weer met oud en nieuw en waar die geparkeerd stond vlakbij een duizend klapper was afgestoken helemaal onder de kruitsporen en rode troep van zo'n mat.
Gelukkig heeft de auto geen vuurwerkschade aan de lak
.
Het resultaat:
Overigens vond ik al een tijdje het geluid van de muziek in de auto tegenvallen, dus gelijk maar de moeite genomen om het geluid beter af te stellen. Dat is ook redelijk gelukt, alleen mis toch nog wel het bass gevoel in de wagen. Zit dan ook met het idee te spelen om toch maar weer een bescheiden sub achterin te gaan monteren samen met mijn versterker die ik nog thuis in de kast heb liggen
. Mijn vraag is dan ook is het een beetje te doen om een voedingskabel van tenminste 35mm² vanaf de accu naar achteren toe te leggen en is het makkelijk om achterin de kofferbak een fatsoenlijk massapunt te vinden? Iemand hier ervaring mee met octavia 1 of 2? In mijn clio was dit echt een eitje, dorpel lijsten kon je zo los klikken. Hoe zit dit bij een skoda? Vraag het eerst maar voordat ik de halve auto sloop
.