Mijn faab gewrapt en tevreden over het resultaat

Cordoba

Forumguru
Bijzonder resultaat zo te zien. Alleen het midden van de motorkap/voorbumper, dak tussen de rails en middendeel achterspoiler gewrapt?
Rode randje in de grill valt wel op, ook gewrapt?

Wat ik persoonlijk minder mooi vind, is de zwarte A-stijl in hoogglans. Door de combi van lak en gewrapte delen, is dit naar mijn smaak net iets teveel van het goede, maar ik betwijfel of het meewrappen van de A-stijlen het resultaat zouden verfraaien (naar mijn smaak).

Cordoba

Forumguru
Ik zat met hetzelfde idee te kijken. Voor het gezicht is misschien alleen het onderste deel van de spiegelkappen wrappen de mooiste combinatie, maar waarschijnlijk dat je dan snel loslatings-verschijnselen hebt en dat het beter is om de hele spiegelkap te wrappen.

SweetRevenge

Actief lid
Strak!

Wat ik nog zou doen is de A-stijl in de gewone lak van de auto zetten, en de spiegels ook laten wrappen.

Ik zou hem lekker zo laten....zo zie je maar smaak is persoonlijk. Die rode rand is wel vet. En nu de vogels maar een briefje sturen dat ze uit de buurt blijven:eek:

djmshell

Senior Member
Mooi resultaat.

Rode rand bij de gril geeft een beetje een GOLF V GTI uitstraling.
abt-golf-gti-1-and-5.jpg
Zeker als je deze foto ziet met de neus ook exact hetzelfde gewrapt/ gespoten ....

Laat het eerst ook zo, alleen laat ik de spiegels nog doen, Kosten voor dit alles? net geen 300 euro, folie van 3m, vind ik persoonlijk de mooiere carbon folie die er te krijgen is.
Heb de golf gti ook beetje in me hoofd gehad toen ik dit deed.
Ach ziet er in iedergeval stuk sneller uit.
Nu schroefzet er nog en de dikke velgen. en achter wil ik links rechst nog uitlaat.

En ik juist niet want er is al veel en veel te veel groen op de wegen. Half nedeland zit vol met 3 cilinder pruttelnde, niet vooruit tebranden miljeu bakkies. Dit is gewoon de fabia redline hahaa.

Chatslet

Forumguru
Wow ziet er mooi uit. Dit is ook zo'n beetje wat ik voor mijn witte Faab in gedachten heb. Heb je het zelf gedaan en was het een beetje goed te doen?
Ik wil zelf de motorkap of alleen de V vorm op de motorkap doen daar ben ik nog niet over uit. Dak misschien ook nog en spiegels sowieso.

Bovenaan Onderaan