Canon-Eye
Forumguru
3 cilinder pruttelnde, niet vooruit tebranden miljeu bakkies
Jôh toch... keertje te vaak voorbij gereden door een GL? :bye:
3 cilinder pruttelnde, niet vooruit tebranden miljeu bakkies
Jôh toch... keertje te vaak voorbij gereden door een GL? :bye:
En ik juist niet want er is al veel en veel te veel groen op de wegen. Half nedeland zit vol met 3 cilinder pruttelnde, niet vooruit tebranden miljeu bakkies. Dit is gewoon de fabia redline hahaa.
Rij ze zeer regelmatig voorbij inderdaad. meestal zukkelen ze rond de 100.
Dát hoeft ook niet, natuurlijk. Zie artikel 7 van de grondwet.(fabialpg) Vind een green line 1.2 nu eenmaal niks en zal het ook nooit wat gaan vinden
Dat is maar de helft van die GL's. De andere helft zie je niet eens - die haal je namelijk niet in... Of ze komen jou voorbij zonder dat je er erg in hebt, want ze rijden zonder GL-aanduidingen (net als ik trouwens).Rij ze zeer regelmatig voorbij inderdaad. Meestal zukkelen ze rond de 100
Een simpele doch smaakvolle Octavia 1.9Tdi Combi Businessline met DSG-6.Maar weet natuurlijk niet wat jullie voor de greenline reden
Niks aan de hand hoor. Beetje wederzijds overdrijven. En dit soort reacties laat ook zien dat je gewoon een goede auto hebt gekocht, die idd ook sneller is.Tjongejonge heb geloof ik heel wat losgemaakt, Sorry voor de mensen die in een greenlin faab rijden en ik tegen het zere been heb geschopt. Was niet mijn bedoeling.
heb je een dergelijke vol-automatisch verkeersregulerende installatie in Akkrum?en wie al eens een stoplicht sprintje wil?? die hoor ik wel dan gaan we ff afspraakje maken.
Natuurlijk. Dat zal de greenliners deugd doen.Maar een ieder die er blij mee is gun ik dat van harte.