Mijn Felicia

Sportline

Senior Member
haha jeetje wat een bak zeg! Ongelooflijk, wel erg mooi. Ben wel benieuwd als ik je auto eens echt zie op een meeting! Klein vraagje, heb je misschien interesse in men chromen grill? Ik ben van plan om binnenkort een andere gril te kopen met horizontale 'balken'. De auto gaat binnenkort toch naar de spuiter voor de achterklep en dan kan de gril ook meteen mooi mee. Ik lees het wel. Nogmaals mooie bak man!! Vandaag was ik in Lichtenvoorde en daar stond een kleine Felicia met een spoiler en ook verlaagd met 16 inch velgen er onder. FF naast gezet en foto gemaakt ;)

Desperado

Forumguru
Ik heb zeker wel interesse in een chromen grill.
Dat of een embleemloze staat in mijn verlanglijstje en aangezien de baas(lees mijn vrouw)ook nog enigzins inspraak heeft zal het de chromen worden omdat chroom beter past bij onze Felicia.
Ik ben ook wel benieuwd hoe die 16" gaat lijken en passen.Ik moet nu met de 15" al uitkijken dat hij niet te hard en te diep inveert, want dan komen de banden voor tegen de spatbordranden aan.
Inmiddels zijn de fotos ook alweer een beetje achterhaalt......de raamslingers voor zijn verplaats naar achter en voor zitten nu wrc slingers en een wrc handrem.

Sportline

Senior Member
Ik heb zeker wel interesse in een chromen grill.
Dat of een embleemloze staat in mijn verlanglijstje en aangezien de baas(lees mijn vrouw)ook nog enigzins inspraak heeft zal het de chromen worden omdat chroom beter past bij onze Felicia.
Ik ben ook wel benieuwd hoe die 16" gaat lijken en passen.Ik moet nu met de 15" al uitkijken dat hij niet te hard en te diep inveert, want dan komen de banden voor tegen de spatbordranden aan.
Inmiddels zijn de fotos ook alweer een beetje achterhaalt......de raamslingers voor zijn verplaats naar achter en voor zitten nu wrc slingers en een wrc handrem.

Dan gaat de chromen grill naar jullie toe! Wanneer dat gaat gebeuren is nog de vraag vanwege het wachten op de spoiler en de plek bij de spuiter en de werkplaats. Maar dat zal niet zo lang meer duren. Bijgevoegd nog de foto van de 2 verlaagde Felicia's in Lichtenvoorde.

Bijlagen

• Kopie van 042608122637.jpg
    Kopie van 042608122637.jpg
    92,6 KB · Weergaven: 27

Desperado

Forumguru
Ah eindelijk de kans om alvast bedankt te zeggen!
En over de financieën en het ophalen/afleveren/versturen/meenemen naar de meeting worden we het wel eens.
Ziet er goed uit die 2 verlaagde Felicia's.
Gisteren het verschil nog even kunnen ondervinden tussen een niet verlaagde en verlaagde combi.Dat is een behoorlijk verschil in wegligging, vooral in bochten helt hij veel minder over en gaat er dus ook veel strakker door.
Inmiddels heb ik de middenconsole(tunnelbak)ook in aluminium gespoten en de achterruit is nu ook verduisterd.
Zo'n spoilertje wil ik denk ik ook nog eens hebben, dat past vast ook wel op de combi.

Sportline

Senior Member
Graag gedaan, vandaag ben ik naar mijn Tuning adres gegaan voor een plan van aanpak. In week 23 gaat als alles goed gaat de auto een week weg naar de spuiter zodat ze daar het een en ander kunnen spuiten en aanpassen. De zaterdag ervoor wil ik de chromen grill er uit halen zodat ik die kan oppoetsen en aan jou kan overhandigen. Zondag 1 juni ga ik naar de meeting in Houten, komen jullie dan ook?

Desperado

Forumguru
Ah, de meetingdatum staat vast begrijp ik.(zover was ik nog niet met lezen)
Belofte maakt schuld; als ik de 15" zou hebben zou ik komen, dus ik zal er zijn.

Sportline

Senior Member
Vandaag ben ik bij de Tuner (SKG Carstyling) geweest voor de stand van zaken. We zijn nu overeen gekomen dat ik zaterdag de auto kan brengen zodat ze aan de gang kunnen gaan met de achterklep. Ze proberen nog de spoiler te krijgen, als dat niet lukt dan komt tie er later op, dat geld ook voor de grill. We zullen zien. Binnenkort meer nieuws + foto's.

Ik kwam net op internet ook nog een leuke site tegen. www.feliciaklub.cz waar ik deze leuke foto tegen kwam.

Bijlagen

• 149.jpg
    149.jpg
    64,9 KB · Weergaven: 23

pooki

Nieuw lid
Jammer dat ik geen Tjechisch begrijp....
Mooie foto, zoveel Felicia's zie je hier nooit.
goeie morgen Felicia Peter,
kan u mij misschien helpen aan een schema van de zekeringskast van een felicia bwjr 1997, ik heb problemen met mijn electriciteit en de electriciteitskast, er staan +- 60.000 km . heb mijn autootje nieuw aangekocht 12 jr geleden, en deed het perfect tot nu , en ik heb nergens een vraagbaak, of boekje of schema van mijn electronica en/of electriciteit. volgens gelieovdkan u me misschien helpen aub .? dank u

pooki

Nieuw lid
Een schema van de electrische installatie heb ik ook niet.
Wat voor problemen heb je?
Hey Peter,
Het begon met het uitvallen warm worden van verlichtingsknoppen links in dashboard, dan viel verlichting dashboard uit, enkel de verklikkers van achteruitverwarming, 4 pinkers en verlichting enz..midden branden, dan viel linkervoor en achterlicht uit, bij nazicht zekeringen, eerste zekering rechts (geel) was doorgebrand en afgebroken, dus..mijn man dacht batterij, dus nieuwe gekocht, bijna alles werkte behalve enkele dingen,dus hij herstelde de zekering (voorlopig..., en alles werkte terug) startte wel iets moeilijker en anders met 1 klik weg ook na 12 jaar buiten geslapen te hebben !!, na een km rijden, ineens poef... niks meer, nu rijdt hij wel, maar met open zekeringskast, zonder dashboardverlichting en zonder linker voor en achterlicht, en zonder toeter grgrgrgr......alhoewel de lampjes goed zijn.... een heel verhaal he !

Desperado

Forumguru
Heel vreemd.
Misschien ergens kortsluiting of een dynamo die niet goed werkt?
Check de massa aansluitingen ook eens voor de zekerheid.

Desperado

Forumguru
Zekering nummer 19 stuurt veel van die dingen aan.

Het kan ook zijn dat er vocht in de zekeringkast komt door een lekke voorruit.
Als dit het geval is zou er op de vloer water moeten liggen, of het zou nat moeten zijn.
Dit kun je ook voelen onder het dasboard, aan de isolatie die daar zit.

Heb je alle zekeringen al gechecked?
Misschien is er 1 kapot waarvan je het niet vermoedt.
En dan is er nog de mogelijkheid dat de zekeringkast zelf kapot is, dit kan zeker als er vocht in is gekomen.

Gieliovd

Forumguru
Zekeringen welke oxideren kunnen héél veel warmte produceren, pas alstjeblieft op. Ik heb in Polen met een bijna afgebrande Nissan Micra gestaan vanwege een geoxideerd contacte van de zekering van mijn koplamp.

pooki

Nieuw lid
Zekering nummer 19 stuurt veel van die dingen aan.

Het kan ook zijn dat er vocht in de zekeringkast komt door een lekke voorruit.
Als dit het geval is zou er op de vloer water moeten liggen, of het zou nat moeten zijn.
Dit kun je ook voelen onder het dasboard, aan de isolatie die daar zit.

Heb je alle zekeringen al gechecked?
Misschien is er 1 kapot waarvan je het niet vermoedt.
En dan is er nog de mogelijkheid dat de zekeringkast zelf kapot is, dit kan zeker als er vocht in is gekomen.
ik heb een tijd geleden water op de vloer gehad, maar dat is een echt lang geleden, en ook met een geweldig onweer, misschien dat het inderdaad dat is, heb het hier op het forum dacht ik ook gevonden dat het een ziekte is van skoda, rond de 60.000 km, problemen met verlichting en water, maar het is reeds mijn 2de voorruit...

pooki

Nieuw lid
hey mannen, als er iemand een electrisch schema wil van de felicia , in Tjechisch, stuur me een mailtje he want ik heb het in mijn bezit , alleen ken ik geen tjechisch, maar 't is met tekeningetjes dus... een slimpie kan er wel aanuit ik niet want ik ben blond ! ( dank zei jullie kan ik al terug een beetje glimlachen.:blush:

Desperado

Forumguru
Je kunt je e-mail adres beter niet zichtbaar zetten.
ALs men interesse heeft kunnen ze je via pm wel vinden.
Ik heb wel interesse btw, dus ik stuur je een mailtje.

Desperado

Forumguru
ik heb een tijd geleden water op de vloer gehad, maar dat is een echt lang geleden, en ook met een geweldig onweer, misschien dat het inderdaad dat is, heb het hier op het forum dacht ik ook gevonden dat het een ziekte is van skoda, rond de 60.000 km, problemen met verlichting en water, maar het is reeds mijn 2de voorruit...

Mogelijk is er dan toch lekkage.
Dit is op te lossen door de voorruit af te laten kitten.
Een goede dealer is hiervan op de hoogte en zal dat eenvoudig voor je kunnen doen.

Bovenaan Onderaan