Mijn nieuwe aanwinst.

andrehj

Forumguru
@duiveltje , mooie auto, het interieur moet je inderdaad van houden. Is het de 1.6 tdi?
Ik denk echter niet dat het een Elegance businessline is. Misschien eerder een zgn. Tour model.
Ik mis nml een aantal opties die op de ebl standaard zitten zoals columbus(zoals al vermeld), chromen strips, volledig leer en vast nig wat meer
Soundsystem mist ook. Dit is geen EBL, maar volgens mij een Ambition (Business Line?) met achteraf leer.

Joske

Forumguru
volgens mij moet je "setup" ingedrukt blijven houden, dan krijg je een hele resem info betreffende hardware-versie en mapversie te zien. Maak daar anders even een foto van en post deze hier. Dan komt de info wel vanzelf.

Proficiat met de Superb :thumbsup:

duiveltje

Forumguru
vanmorgen naar de garage geweest om de skoda op te halen :)
gelijk rondje wezen tuffen.... rijdt best soepeltjes door... mis toch wel de 140 paardjes die ik in de Toledo had maargoed een krachtkuurtje bij vvt moet dat verhelpen.

Even een snelle foto ( hele dag wat miezerig weer hier dus alleen bij deze foto gebleven)

duiveltje

Forumguru
Nou, net VVT (van vught tuning) aan de lijn gehad :)

Zaterdag komen de extra paardjes erbij :) .... ben benieuwd wat het eindresultaat is :)

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@duiveltje, mooie grafiek en dito waarden :jaja: dat hobbeltje wat er in zit is dat een foutje in de software van de bank, of heb je daar andere uitleg over gehad? De rest is namelijk zo strak als een snaar ;)

Bovenaan Onderaan