Mijn nieuwe aanwinst.

duiveltje

Forumguru
Geen idee eigenlijk wat die dip is.. ook geen uitleg over gehad.. moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet echt iets van merk ...

duiveltje

Forumguru
natuurlijk ga ik het delen :)

Is ook een stukje (reclame / ervaring) voor eventueel volgende chippers...
Ik ben in ieder geval goed en naar alle tevredenheid geholpen.. nog de aanpassing gedaan voor mij met (originele) vagcom zodat mijn achterklep ook sluit met de ab :)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
ik zou de waardes van de luchtmassameter eens bekijken/vergelijken dmv uitlezen. Maar als je de "dip" niet ervaart tijdens het rijden zou ik er ook niet te veel van wakker liggen :pieker: ;)

duiveltje

Forumguru
ik heb in de 2,3,4e versnelling geen dip ervaren met dat toerental.. houdt niet in of wat ook... ik wacht gewoon even de mail van vvt af..

CDK

Forumguru
maar wat veroorzaakt nu het dipje? :geek: er uit halen is zeker niet nodig, maar het zou gewoon interessant zijn om te weten waardoor het veroorzaakt wordt :jaja:

duiveltje

Forumguru
tja... ik heb geen idee... en ik denk eerlijk gezegd vvt ook niet zonder de auto weer aan de computer te hangen en volledig uit te zoeken...
Wellicht dat er meer bekend is over dat dipje op het internet..

Oenoud

Forumguru
Mooie auto. Gefeliciteerd en veel veilige kilometers gevraagd.
Even uit nieuwsgierigheid. Wat betaal je nou voor zo'n tuningsbehandeling.
Ik vind de vermogens winst best aanzienlijk moet ik zeggen.

duiveltje

Forumguru
http://www.vvt-motorsport.nl/pages/tuningspakketten/skoda.php
daar staan de prijzen :) chip op maat heb ik.. je kan beter contact opnemen met ze... misschien valt de prijs nog wel mee ;) ik vind het tot nu toe elke cent waard die ik heb gegeven mbt de chiptuning... de luie 1.6 is nu een heerlijk rijdende auto geworden.
Rijdt rustig en zuinig en waar moet heb je voldoende (ruim voldoende) kracht om goed in te halen en eens door te trekken bij een stoplicht.
ik kan het je zeker aanraden!

Cordoba

Forumguru
Misschien zit ik er helemaal naast, maar omdat zowel origineel als getuned dat rare knikje bij 3100 toeren laat zien, krijg ik het idee dat hier een klepje of iets dergelijks geschakeld wordt (mogelijk regeling turbodruk of iets dergelijks). Zonder me in deze motor verdiept te hebben, lijkt dat me geen onlogische verklaring.

duiveltje

Forumguru
zou zomaar kunnen.. heb contact gehad met vvt die zeiden dat het niet zo spannend was... en moet zeggen dat ik er ook niets van merk.. ik laat het voor wat het is.

kansberg

Forumguru
Een hele mooie Superb (want hij lijkt precies op de mijne ;) ) in een mooie configuratie. En een mooie 'update' met 155 pk.... Had al veer eerder moeten reageren, maar het topic startte in mijn vakantie zie ik nu (pas). Heul veul veilige kilometers met je fraaie 1.6 TDI!

Bovenaan Onderaan