Nieuw jaar, nieuwe kansen, ondertussen ruim 11.000KM op de teller, dus het tikt lekker aan.
Nog steeds zeer tevreden over de auto! Rijdt heerlijk, het panorama-dak zorgt voor een bak extra licht waar ik blij van word en de stoelen zitten ook heerlijk
.
Laatst bij de dealer geweest om het, hier op het forum bekende, probleem met één van mijn koplampsproeiers te laten fixen. Deze ging namelijk niet helemaal goed naar binnen na het sproeien. Zonder problemen opgelost, dus ook daar zeer tevreden over.
Gelijk even gevraagd hoe ik mijn nettenset zou kunnen bevestigen, want daar kwam ik zelf niet uit. Wat blijkt: als je een dubbele laadvloer hebt, zoals ik, dan kan je de nettenset niet gebruiken, want de bevestigingspunten bevinden zich dan achter de "dubbele-laadvloer-ophouders", zeg maar. Wel jammer dat dan de netten überhaupt worden geleverd, maar ja, it happens...
Gemiddeld verbruik: 1 op 17,3 / 5,786 op 100
Volgens mijn berekeningen zou ik 865KM op één tank moeten halen, wat mij eigenlijk te weinig lijkt... Maar dat kan ook met de winterbanden te maken hebben...
Zo sportief rijd ik nu ook niet... CC staat 5km boven de toegestane snelheid en af en toe wil het gas wat dieper ingetrapt worden...
Meer mensen met een 1.6TDI DSG die verbruikscijfers hebben?