Patbanbu
Actief lid
Bij dealer geweest, waar ze helaas niet veel verder komen dan dat de data aanlevering vanuit het canbus systeem goed zou moeten binnenkomen op de connected module.Skoda klantenservice maar eens gebeld.
Na een check of ik wel de juiste (bij mijn auto passende) "Mijn Skoda" app had. (als je de MIND Connected Car Module hebt, schijn je een andere app te moeten hebben). Kreeg ik het advies deze opnieuw te installeren en met m'n auto te koppelen. Dit gaf helaas geen verbetering.
Zij vermoeden dat het aan de in de auto geplaatste module ligt, dus adviseren me ter controle van deze module een bezoek aan de dealer.
Ik moest vervolgens een uur wachten, want hun helpdesk zou pas later bereikbaar zijn. Na dit uur wachten kreeg ik het bericht dat de helpdesk betreft de MIND connect module onbereikbaar is en de accountmanager van de MIND connect module zijn mobiele telefoon niet op neemt. Ik kon dus naar huis en ze nemen contact op als ze nieuws hebben.
Nog geen steek verder dus.