Nadat ik na 11 dagen nog geen antwoord had gehad op een mailtje, maar weer een mailtje gestuurd. En jahoor zowaar nu wel antwoord.
Hier onder mijn reactie op zijn tekst daar onder:
---------------------------------------
LS,
regelmatig moet ik weer opnieuw (en ik niet alleen volgens het Skoda-Forum) inloggen een nieuwe code aanmaken. Het ene moment werkt de melding dat de auto rijdt wel het andere moment niet.
Terwijl ik dit type start ik de app (en ja ik heb altijd de laatste app) en wederom krijg ik "voertuig gegevens kunnen niet opgehaald worden" (tweede keer vandaag) en moet ik weer inloggen en een code aanmaken.
Rit registratie van voor 16 Mei is verdwenen (althans voor ons niet zichtbaar)
Registratie die wel zichtbaar rijdt dwars door alles heen, geparkeerde auto terug zoeken (auto staat voor de deur) moet ik 10 minuten omlopen voor ik hem heb.
Mijn gegevens van de auto kloppen niet, bouwjaar is onjuist.
Heb een voorstel: test eerst iets voor je het op de markt breng (ja ik ben ict'er) of nodig een aantal testpersonen uit.
Op 30 mei 2018 om 13:57 schreef SKODA <
info@skoda.nl>:
Geachte heer Van ,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Maandag 7 mei hebben wij u uitgenodigd om de nieuwe Connected App te downloaden en te installeren op uw telefoon. Helaas bleek tijdens het uitrollen van de nieuwe apps dat niet alles vlekkeloos werkte. Inmiddels zijn de problemen grotendeels opgelost. Uw rittenregistratie is uiteraard bewaard gebleven. Indien u momenteel niet kunt inloggen, adviseer ik u om aan de hand van de
FAQ's op de website te kijken waar het in uw geval fout gaat.
Mocht uw probleem niet tussen de FAQ's op de website staan zal ik de complicaties die uw ervaart uitzetten bij onze technici. In dat geval ontvang ik graag een aantal gegevens van u zodat de complicaties onderzocht kunnen worden. Hiervoor heb ik de volgende gegevens nodig:
- Uw volledige naam - Uw telefoontype - Het tijdstip van de foutmelding(en) of complicatie(s) (meest recent) - Screenshot(s) van de foutmelding(en) of complicatie(s)
Ik bied u nogmaals mijn excuses aan voor de overlast. Hartelijk dank voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
ŠKODA Customer Care