Japanese Power
Donateur
Zonde van je tijd. Had je zoveel leuker dingen kunnen doen.Zelf ben ik vanaf de dag dat de oude App werd uitgeschakeld bezig om de App weer aan de gang te krijgen.
Zonde van je tijd. Had je zoveel leuker dingen kunnen doen.Zelf ben ik vanaf de dag dat de oude App werd uitgeschakeld bezig om de App weer aan de gang te krijgen.
Screenshots heb ik ook al gestuurd en ook antwoord gekregen met de mededeling dat ik persoonlijk benaderd zal worden. Dat is al meer dan een week geleden maar niets meer gehoord. Er is voor betaald dus een vorm van compensatie lijkt me niet meer dan logisch.
Het is bij Skoda wat betreft de "MY SKODA " app (p)appen en nathouden, de klanten aan het lijntje houden en van het kastje naar de muur (dealer) sturen.
Mijn geduld is al een poosje op. Vorige week importeur en dealer formeel in gebreke gesteld en een termijn gesteld (7 juni, een maand na begin van de ellende) wanneer de problemen wat mij betreft opgelost moeten zijn.
Dat was dus niet het geval en daarom vandaag de dealer gevraagd om een afspraak te maken om de module in mijn bijzijn uit te bouwen het het geld terug te betalen.
Uiteraard kwam het voorstel om nog even geduld te hebben, maar dat is voor mij niet meer bespreekbaar. Er volgt nu overleg met de vestigingsmanager, want deze beslissing moet uiteraard op het juiste niveau genomen worden.
Ik word teruggebeld.
Ben heel benieuwd hoe lang dat gaat duren.
Me dunkt dat eventuele uitsluitingen zoals in de voorwaarden alleen van toepassing kunnen zijn als het buiten de schuld van de dienstverlener (pon) is. Maar deze ellende hebben ze zelf veroorzaakt.
Maar aan die gratis app gaat wel een stuk techniek vooraf, en die is niet gratis. Bovendien zit er ook een abonnement aan vast. Op het moment dat je de auto loopt heb je dat waarschijnlijk niet in de gaten. het zit er op en bij de prijs inbegrepen, dus je merkt het niet.Tis maar een gratis app