Hier hetzelfde. Pin code klopt niet... Nou dacht het wel... Meldingen krijg ik nu ook weer niet.
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Melding (ios) heb ik nog niet gehad. Maar pin code is simpel op te lossen
Hier hetzelfde. Pin code klopt niet... Nou dacht het wel... Meldingen krijg ik nu ook weer niet.
Nieuwe ergernis sinds laatste update: krijg af en toe de melding dat de inlogcode niet juist is.....terwijl ik zeker weten de juiste intype. Pffff......
Is geen oplossing, maar een workaroundMelding (ios) heb ik nog niet gehad. Maar pin code is simpel op te lossen
Bij mij is het glas half vol!!! En oplossing of workaround het werkt!!Is geen oplossing, maar een workaround
Bij mij is het glas half vol!!! En oplossing of workaround het werkt!!
De rijstijlscore vind ook heel interessant ik stijg iedere keer een paar plaatsen.
Het beloofd wat !.
Gestegen van plaats 1374 naar plaats 6044.
Volgens mij bedoel je dat je daalt...De rijstijlscore vind ook heel interessant ik stijg iedere keer een paar plaatsen.
Het beloofd wat !.
Gestegen van plaats 1374 naar plaats 6044.
@skodasuperb2018, eerlijk gezegd, de toegevoegde waarde is nihil, voor mij is het meer "wel grappig". Toegevoegde waarde voor leaserijders die geen bijtelling betalen zou wel kunnen zijn dat je er (tegen betaling, dat dan weer wel) rittenoverzichten die door de belastingdienst geaccepteerd worden uit zou kunnen trekken. Maar dan moet het wel betrouwbaar werken, en zoals je uit dit hele topic wel begrepen hebt, dat doet het zeker niet.
In sommige situaties kan het handig zijn te weten waar je auto geparkeerd staat, vreemde steden, hele grote parkeerterreinen bij mega-evenementen of zo. Wat handig zou kunnen zijn is koppeling met een parkeer-app (park-mobile), ik heb nog niet geprobeerd of dat werkt, dan moet ik eerst meer vertrouwen hebben in de app, want dat vertrouwen is nog heel erg laag. Overigens kun je hier een overzichtje vinden met functionaliteiten.