Hallo,
Ik heb vandaag de laatste update geïnstalleerd.
Bij mij werkt het nog steeds, nu al enkele weken weer probleemloos.
1) Zie je ook dat alle onderdelen groen zijn? Bij mij zie ik alleen Remblokken en Airbags groen, de rest geeft geen status. In de oude app was dit wel zo.
2) Verder komen de meldingen van deuren open, auto in beweging meestal veel te laat en zijn ze eigenlijk nutteloos.
3)Ook zie ik het slotje niet open als de deuren open zijn.
4)Als laatste mis ik nog heel veel ritten.
1) ik heb 3 onderdelen groen, de rest niet. (Bandenspanning, Remblokken, Motorstoring) In de oude app was er bij mij niets groen.
2) pushmeldingen komen na circa 1 minuut en zijn dan te laat in geval van diefstal, want dan is de é auto reeds uit het zicht. Ik denk alleen dat het nooit veel sneller zal worden qua berichtgeving.
3) slotje werkt inderdaad nog niet, dat had ik nog niet opgemerkt.
4) bij mij staat alles weer terug vanaf de eerste rit.
Ik heb nog niet alles gecontroleerd.
Maar nee, de remblokken en het slotje zijn nog steeds grijs bij mij.
Dat is idd wat ik mij afvroeg, wisselt het symbool van open naar dicht of is er een kleuraanduiding. Het laatste dus.
grtss
@Pendragon, bij de ritten zit een zoekvenster. Daar kan je scrollen door de maanden, dan komen je oude ritten vanzelf weer in beeld.
Pfffft ben dus niet gek!!! Gelukkig simpel aan te passen door opnieuw in te loggen.Nieuwe ergernis sinds laatste update: krijg af en toe de melding dat de inlogcode niet juist is.....terwijl ik zeker weten de juiste intype. Pffff......