Gisteren een mail gestuurd met de vraag wanneer alles opgelost zal zijn, en dat ik nu betaald heb voor een niet werkend product (achteraf de monule laten inbouwen).
Netjes een opsomming gegeven van wat er niet werkt, wat er niet meer goed werkt sinds de laaste update ( de pincode.......) en dat het op zowel iOS als op Android hetzelfde is......
Vandaag een antwoord van Skoda customer care:
Geachte heer
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij zijn er inderdaad van op de hoogte dat nog niet alle functies werken zoals het hoort. Achter de schermen wordt er hard aan gewerkt om ervoor te zorgen dat er steeds meer updates komen om deze problemen op te lossen.
Update 1.4.2 is inmiddels doorgevoerd. Met deze release verbeteren we de stabiliteit van de app en voorkomen we dat u wordt uitgelogd indien er geen connectie is of voertuiggegevens niet kunnen worden opgehaald. Daarnaast is de voertuiglocatie weer zichtbaar op de kaart. Binnenkort volgen meer updates.
Ik bied u nogmaals mijn excuses aan voor de overlast. En nogmaals hartelijk bedankt voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Angelique Buo
ŠKODA Customer Care