Je hebt nog geluk als je kan inloggen op je nieuwe Skoda App.
Zelf ben ik vanaf de dag dat de oude App werd uitgeschakeld bezig om de App weer aan de gang te krijgen.
Meestal kom ik niet verder dan het verificatienummer dat volgen de App verkeerd wordt ingevuld.
Na ongeveer 20 pogingen en berichten naar Skoda is het mij 1 keer gelukt om in de inlogsessie tot het punt te komen waar je je 4-cijferige toegangscode moet invoeren ( stap 6/13) je moet die code twee keer na elkaar invoeren ter controle.
Als ik dan op de knop "BEVESTIGEN" drukte kreeg ik de boodschap "EVEN GEDULD U WORDT INGELOGD" maar er gebeurde helemaal niets en mijn "EVEN GEDULD" was na een half uur wel voorbij.
Ik kreeg nog wel een email van Skoda klantenservice :
Geachte heer "35mmfilm" ,
U geeft aan niet te kunnen inloggen in de app. Zou u een screenshot willen opsturen zodat dit verder onderzocht kan worden?
Alvast bedankt en een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
Nico Repelsteeltje (gefingeerde naam natuurlijk, want niemand heet echt zo)
SKODA Customer Care
De eerste keer dat ik een screenshot moest opsturen heb ik er nooit meer iets over gehoord.
Ik heb de installatie van de hardware in de auto on het abonnement zelf betaald, misschien moet ik maar eens restitutie gaan eisen.