Mijn Skoda App issues

gdisselkoen

Forumguru
@wim.lauret Jij hebt tenminste nog een reactie gekregen. Ik heb, na enkele dagen, alleen een (automatische :sterretjes:) bevestiging gekregen dat mijn e-mail ontvangen was. En de mededeling dat ik een persoonlijke reactie krijg binnen enkele werkdagen.

Dat was op 19 mei. Nu ben ik wel een week vrij geweest, maar dat zijn voor PON gewoon werkdagen.

Toch nog een reactie van Skoda gehad en misschien komt het toch nog goed.

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Ik heb de screenshots en beschrijving van uw problematiek uitgezet bij onze ontwikkelaars. Zij zullen contact met u opnemen hierover.

Ik dank u voor uw begrip en geduld en wens u een prettige voortzetting van deze dag.

Met vriendelijke groet,

ŠKODA Customer Care

Pendragon

Donateur
Nou bij mij is het dagelijks ook een drama. Soms werkt het wel, meestal niet. Ik heb nu een defecte airbag en wat zegt de App bij airbags als enige in het groen... Ipv rood.... Airbag is in orde..... Screenshot_20180531-201322.jpeg

Laatst bewerkt:

Michel

Forumguru
Mijn problemen met de Mijn Skoda app zijn:

- Regelmatig uitgelogd worden
- Oude data van voor de update (nog steeds) niet beschikbaar
- Registratie van ritten vaak vele uren later en dan vaak incompleet, bijvoorbeeld geen verbruiksgegevens
- Geen statusmeldingen of deuren op slot zijn/handrem aangetrokken
- Statusmeldingen van "Alle systemen" zijn niet in te zien
- App reageert traag of soms helemaal niet (iPhone)

Regelmatig gebeurt het dat ik niet meer kan inloggen, ook niet na meerdere pogingen. Een uur later werkt het dan weer. Ik begrijp ook niet waarom je niet kunt aanvinken om gebruikersnaam en wachtwoord door de app te laten onthouden i.p.v. iedere keer weer in te loggen en verplicht die pincode in te stellen.

Volgens mij zitten de problemen zowel in de app als in de backend. Dit laatste met name omdat gegevens vaak niet direct beschikbaar zijn, maar ook de gegevens van vóór de update nog steeds niet beschikbaar zijn. Ik vermoed dat we naar dat laatste kunnen fluiten...

Adibo

Actief lid
Als je alleen maar beoordelingen ziet in AppStore dan weet je voldoende. Ik heb die ook net geïnstalleerd, tja. Vergeleken met de BMW app is het een lachertje. Ik ga die snel deinstalleren en probeer het weer over een half jaartje :)

Laatst bewerkt:

fanSkoda-VW

Forumguru
Ook bij mij werkt de app niet goed genoeg om er nog gebruik van te maken.
Deze schijnt bij TomTom ontwikkeld te zijn? Ik kreeg iets dergelijks eventjes zien.
Ik snap ook niet waarom de oude app niet terug gezet kan worden totdat na al deze verschillende en uitermate serieuze klachten de vervangende app fatsoenlijk werkt.

Sterkte & grtss

Pendragon

Donateur
Als je alleen maar beoordelingen ziet in AppStore dan weet je voldoende. Ik heb die ook net geïnstalleerd, tja. Vergeleken met de BMW app is het een lachertje. Ik ga die snel deinstalleren en probeer het weer over een half jaartje :)
We hadden een app die prima werkte, maar ze vonden het nodig een migratie naar een nieuwe te doen met alleen maar ellende.

Jorg Edelbloedt

Senior Member
Wat n prul......
- app opent vaak niet eens “bevriest “in t startscherm met t Skoda logo
- heb al tig keer Mn e-mailadres en inlogcode opgegeven....
- rittenweergave klopt ook niet

Resumé, dank dat ik de app maar gewoon verwijder!

Adibo

Actief lid
Ik krijg wel netjes een push melding dat de auto open staat of dat ie in beweging is. Wat ik ook mooi vind is dat je die kan volgen tijdens een rit. Dat kon bij de bmw niet wegens privacyregels...Verder werkt de app voor geen meter :D

Spector

Forumguru
Ik krijg wel netjes een push melding dat de auto open staat of dat ie in beweging is. Wat ik ook mooi vind is dat je die kan volgen tijdens een rit. Dat kon bij de bmw niet wegens privacyregels...Verder werkt de app voor geen meter :D

Werkt ook niet goed, ben van de week van de bank af gesprongen en naar buiten gerend omdat ik een notificatie kreeg dat mijn auto in beweging was met de motor aan... Gelukkig stond ze er nog gewoon om de hoek :D

Was al een uurtje thuis, dus geheel up to date is het niet... :banghead:

Vandaag maar weer eens de mijn Skoda app gedownload. Nog steeds niet te gebruiken en er zit ook geen vooruitgang in. Ik vraag me echt af hoe dat afloopt.

MaxN

Donateur
Jammer genoeg werkt de app in IOS 12 helemaal niet meer.........
Dat is te verwachten als je beta software gebruikt. Ik heb regelmatig dat diverse apps kuren hebben bij de eerste beta. Lost zich vanzelf op. Als Skoda maar een update maakt van de app.

Michel

Forumguru
Vanmiddag heb ik maar eens via Twitter aan Skoda NL gevraagd of mijn problemen (zie #245) bekend zijn en of die zullen worden opgelost. Ik kreeg zojuist dit als antwoord:

“Goedemiddag Michel, jouw genoemde punten zijn inderdaad bij ons bekend. Er is helaas nog geen indicatie van een oplostijd bekend maar er wordt hard aan gewerkt op de app zo snel mogelijk up and running te krijgen. Je rit gegevens blijven bewaard en zullen te zien zijn zodra de app volledig werkt naar behoren. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je duidelijke omschrijving.”

Set

Nieuw lid
Zo te zien niet de enige met problemen met de app , sinds mijn Android update krijg ik de app geen eens meer geopend.
Al 3x opnieuw geïnstalleerd maar zelfde melding steeds, app stopt

B.Stuurder

Forumguru
Ik heb het al opgegeven, gelukkig heb in de Parkmobile app los op mijn telefoon en verder gebruikte ik de app eigenlijk toch niet. Ik vraag me wel af of er gegevens worden geregistreerd, ondanks dat ik er zelf niks mee doe......

Typisch gevalletje "If it ain't broken, don't fix it"

35mmfilm

Nieuw lid
Je hebt nog geluk als je kan inloggen op je nieuwe Skoda App.
Zelf ben ik vanaf de dag dat de oude App werd uitgeschakeld bezig om de App weer aan de gang te krijgen.
Meestal kom ik niet verder dan het verificatienummer dat volgen de App verkeerd wordt ingevuld.
Na ongeveer 20 pogingen en berichten naar Skoda is het mij 1 keer gelukt om in de inlogsessie tot het punt te komen waar je je 4-cijferige toegangscode moet invoeren ( stap 6/13) je moet die code twee keer na elkaar invoeren ter controle.
Als ik dan op de knop "BEVESTIGEN" drukte kreeg ik de boodschap "EVEN GEDULD U WORDT INGELOGD" maar er gebeurde helemaal niets en mijn "EVEN GEDULD" was na een half uur wel voorbij.

Ik kreeg nog wel een email van Skoda klantenservice :

Geachte heer "35mmfilm" ,

U geeft aan niet te kunnen inloggen in de app. Zou u een screenshot willen opsturen zodat dit verder onderzocht kan worden?

Alvast bedankt en een fijne dag verder.

Met vriendelijke groet,

Nico Repelsteeltje (gefingeerde naam natuurlijk, want niemand heet echt zo)
ŠSKODA Customer Care

De eerste keer dat ik een screenshot moest opsturen heb ik er nooit meer iets over gehoord.
Ik heb de installatie van de hardware in de auto on het abonnement zelf betaald, misschien moet ik maar eens restitutie gaan eisen.

Bovenaan Onderaan