Echt genant dit, absoluut, dit moet gevolgen hebben voor de verantwoordelijke "projectmanager", af een toe een foutje maken hoort er bij en kan gebeuren, maar dit is dus op alle fronten gewoon zeer slecht. Hier heeft voor de release dus werkelijk helemaal niemand met verstand van zaken naar gekeken. En we zitten al op versie 1.3.4 (android), er zijn er dus kennelijk al een paar geweest. Het zal wel snel en goedkoop gemoeten hebben, dus outsourcen, qua taal even door google translate trekken, en gaan met die banaan. Het is dat PON uitstekende auto's importeert, daarom komen ze kennelijk nog steeds weg met dit soort ongein, want om vanwege zo'n app nou een andere auto te gaan kiezen, dat zullen heel weinig mensen doen (ik niet in ieder geval).
Mij lijkt die koppeling met ParkMobile wel handig, en voor sommige zal de rittenregistratie volgens de eisen van de belastingdienst wel erg handig/belangrijk zijn, maar verder scoort de Skoda Connect app beter in de vergelijking van functies, en die schijn het volgens de reviews wel aardig te doen. Overigens, wat moet "mijn Skoda" met toestemming voor het gebruik van de camera?