Mijn Skoda App issues

Lisa13:38
Onze excuses, voor de IOS (Apple) gebruikers wachten wij tot de herziene versie van de app is goedgekeurd voor de appstore. Zodra dit is gebeurd zouden de problemen opgelost moeten zijn. Ik moet je dus toch vragen nog een klein beetje extra geduld te hebben. Kan ik dan op dit moment nog iets voor je betekenen?

Bovenstaande is het antwoord dat ik heb gekregen via de Chat dienst van mijn Skoda. Het wordt dus even afwachten maar dat doe ik al vier dagen.

Canon-Eye

Forumguru
:sterretjes:
Was de bedoeling van Kessy nou niet juist, dat je géén handelingen meer hoeft te plegen om de auto te ver- en ontgrendelen?

CharlesTucker

Forumguru
Ja hoor, ook met Kessy best handig :)

Uit de handleiding: "Na het vergrendelen van de wagen is het niet mogelijk om deze binnen de volgende 2 seconden door het vastpakken van de portiergreep te ontgrendelen. Daardoor kan er worden gecontroleerd of de wagen is vergrendeld."

@Canon-Eye, dat dacht ik ook, maar als ik de handleiding goed begrijp moet je wel degelijk een actie uitvoeren om de wagen te vergrendelen. Ik heb (nog) geen auto met Kessy, dus kan dat nog niet uitproberen, maar lijkt me inderdaad niet helemaal "simply clever".

Wat die app betreft, of je het nu noodzakelijk vind, zoals sommigen hier, of geinig of nutteloos, op het moment dat je betaalt voor iets (al dan niet bewust of verborgen in de prijs van de auto), dan moet dat gewoon fatsoenlijk werken. Wat ik hier lees is beschamend.

Canon-Eye

Forumguru
dat dacht ik ook, maar als ik de handleiding goed begrijp moet je wel degelijk een actie uitvoeren om de wagen te vergrendelen.
Dan vervangt Kessy dus het "probleem" van het actief en bewust moeten ver- en ontgrendelen niet, maar verschuift het alleen naar een andere actie. Nou, lamaarzitte wat mij betreft. Meer last dan gemak van (wat blijkbaar niet geldt voor het dievengilde).
De sleutel in het contactslot steken en omdraaien in plaats van op de start/stop drukken ga ik ook nog wel redden, voorlopig.
Als dat niet meer lukt, wordt het tijd voor de Vervoer op Maat-taxi... :D

Horkje

Forumguru
De sleutel in het contactslot steken en omdraaien in plaats van op de start/stop drukken ga ik ook nog wel redden, voorlopig.
Als dat niet meer lukt, wordt het tijd voor de Vervoer op Maat-taxi... :D

Tegen die tijd kan je Vervoer op Maat alleen nog maar via een App bestellen. Zal je zie dat die App straks door dezelfde lieden als de Mijn Skoda App wordt onderhouden.

Moet je naar de klaverjasclub / bowlingclub / kantklosclub / / forummeeting / kroeg. Lekker dan..... ;)

Pendragon

Donateur
Ik heb om ze een beetje te helpen maar alle info gestuurd wat nog niet werkt en wat wel werkt. Hopelijk hebben ze er wat aan.

Horkje

Forumguru
749B07F8-9274-45E9-8235-2E7AF1CF09DB.png 4028F00D-3A22-4AD3-BE11-8FA0D9D7D3EE.jpeg

Wellicht kunnen ze de spelfouten dan ook nog even oppakken. Serieus:

“Naar het e-mailadres wat je heeft opgegeven” en “verliest je je opgeslagen data”.

Juist dit soort slordige zaken geeft mij het gevoel dat de verschillende “afdelingen” niet echt naar elkaars werk kijken.

CharlesTucker

Forumguru
Echt genant dit, absoluut, dit moet gevolgen hebben voor de verantwoordelijke "projectmanager", af een toe een foutje maken hoort er bij en kan gebeuren, maar dit is dus op alle fronten gewoon zeer slecht. Hier heeft voor de release dus werkelijk helemaal niemand met verstand van zaken naar gekeken. En we zitten al op versie 1.3.4 (android), er zijn er dus kennelijk al een paar geweest. Het zal wel snel en goedkoop gemoeten hebben, dus outsourcen, qua taal even door google translate trekken, en gaan met die banaan. Het is dat PON uitstekende auto's importeert, daarom komen ze kennelijk nog steeds weg met dit soort ongein, want om vanwege zo'n app nou een andere auto te gaan kiezen, dat zullen heel weinig mensen doen (ik niet in ieder geval).

Mij lijkt die koppeling met ParkMobile wel handig, en voor sommige zal de rittenregistratie volgens de eisen van de belastingdienst wel erg handig/belangrijk zijn, maar verder scoort de Skoda Connect app beter in de vergelijking van functies, en die schijn het volgens de reviews wel aardig te doen. Overigens, wat moet "mijn Skoda" met toestemming voor het gebruik van de camera?

gdisselkoen

Forumguru
Ik denk dat ze bij Mind Mobility net een nieuwe stagiaire hebben die los mocht gaan op de Mijn Skoda App. Hoeft niet te werken, als het maar smoelt.

CharlesTucker

Forumguru
Ik heb voor de grap even in de google playstore gekeken bij de reviews voor dezelfde app in de VW, Seat en Audi smaak. Precies dezelfde crap kennelijk, vergelijkbare slechte reviews bij VW en Seat. Audi rijders zijn kennelijk te lui om een korte review te schrijven, die "raten" de app alleen, en ook erg laag.

Stuiver

Forumguru
Die staticmaperror/billing- error komt van google, en wordt gegeven als je te veel oproepen voor “map-weergave” hebt gedaan om een gratis account te rechtvaardigen.

Bovenaan Onderaan