Dat een nieuwe App nog wat onvolkomenheden heeft, en misschien niet op ieder device even goed werkt, is nog te begrijpen. Maar zo'n beroerde App in de store zetten is een complete misser. App is kennelijk alleen getest op dev omgevingen in ontwikkel tools, maar niet op echte devices. ook de infrastructuur is kennelijk niet berekend op het aantal gebruikers.
@Pendragon Ik werk zelf ook in de ICT en voordat je live gaat voer je eerst een aantal load en stress testen uit zodat je zeker weet dat je infrastructuur het aan kan.
Kan me nog de tijd herinneren dat we een pizzaketen als klant hadden. Hebben we regelmatig dergelijke tests uitgevoerd, op de productie omgeving. Het systeem kon meer bestellingen aan in een uur dan ze op een hele dag aan pizza's konden bakken.
Ik geloof dat er standaard 3 jaar bij zit bij een nieuwe auto. Voor mij houdt het daarna wel op.Kosten Skoda connectie overigens €70,- pj.... is dat het waard?
Dat is vanaf vorige week ook verleden tijd met de update. Op het moment dat je gaat rijden registreerd de GPS dat je buiten je zone gaat en krijg je een melding. In principe kun je dan niet meer vergeten. En de app reminders zijn ook prettig.Kan je zelfs geld besparen wanneer je regelmatig vergeet een parkeeractie te beëindigen.
Dit is echt heel slecht gedaan, maar sommige bedrijven zullen het nooit leren helaas.
Dat is nog steeds een potentieel risico om niet af te melden.Dat is vanaf vorige week ook verleden tijd met de update. Op het moment dat je gaat rijden registreerd de GPS dat je buiten je zone gaat en krijg je een melding. In principe kun je dan niet meer vergeten. En de app reminders zijn ook prettig.
Bekijk bijlage 67009
Ik heb zo’n apple, maar het is niet over, dat verzeker ik je. Ik mag hopen dat hier koppen van rollen bij pon, of de app-bouwer. Dit is écht ongehoord slecht....Fijn voor mensen die Apple gebruiken, maar er ook legio mensen die Android gebruiken. Ik heb nog geen antwoord gehad van Skoda daarover.