D
Deleted member 24009
@B.Stuurder met een 1.0 hoef je ook niet als een zoutje te rijden hoor
Rijd maar eens een stukje in mijn auto, dan snap je meteen wat ik bedoel. Maar ik wil maar zeggen dat de kans groter is dat iemand die milieubewust wil rijden een 1.0 neemt dan een RS.@B.Stuurder met een 1.0 hoef je ook niet als een zoutje te rijden hoor
Wanneer komt de review?OK. Eindelijk is het dan zo ver. De module is vandaag bij mij ingebouwd en werkt nu. En ik ben in ieder geval niet vergeten de auto op slot te doen
Mee eens, alleen waar en hoe snel vooral, daar lig ik niet wakker van, dat soort info mag in Nederland niet tegen je gebruikt worden, als het op deze manier is verzameld.Je kunt nu een aantal zaken checken die ik zelf wel check, in ruil voor elektronische opslag van waar je allemaal (en hoe snel!) geweest bent.
Hengel je naar een uitnodiging om een keer een blokje om te gaan en de resultaten te zien?Wanneer komt de review?
Haha, altijd leuk! En dank je.Hengel je naar een uitnodiging om een keer een blokje om te gaan en de resultaten te zien?
Als dat het geval is ben je van harte welkom.
Voor een echte review is het nog te kort. Er is nu nog te weinig data beschikbaar.
Mee eens, alleen waar en hoe snel vooral, daar lig ik niet wakker van, dat soort info mag in Nederland niet tegen je gebruikt worden, als het op deze manier is verzameld.
Yep!Ja en dat is prima toch.
Vraagje.
Onder het kopje 'Mijn ŠKODA' worden de waarschuwingslampjes weergegeven. Deze staan gelukkig allemaal op groen, met uitzondering van de bandenspanning. Deze is grijs en er wordt aangegeven dat deze niet beschikbaar is. Is dat bij jullie ook het geval?
Ik heb de Columbus "ingeleerd", maar heb eigelijk ook mijn twijfels dat deze goed werkt. Vanaf hoeveel bar drukverlies zou deze eigelijk een alarm moeten geven?
Is niet uit te drukken in bar, er worden omwentelingen van het wiel gemeten door de abs sensoren. Op het moment dat de afwijking tussen de verschillende wielen groter wordt krijg je een melding.Vanaf hoeveel bar drukverlies zou deze eigelijk een alarm moeten geven?