Waarom geen W8 verlichtingsunit in het dak? Zit er zo in alleen 1 draadje trekken.
En in de grill nog het Vrs logo terug?
ps mocht je ooit he uitlaat willen vervangen is het eindstuk niet meer te krijgen zoals deze origineel onder de rs zit. Ik heb nog een nieuwe eindstuk liggen van de RS en zit en stuk buis aan tot aan de demper en is van RVS zelfs)
Mocht je er interesse in hebben
. Denk niet dat de Honda dealer hem terug wildegene die jou die auto heeft verkocht...wil hem terughebben en geeft je er waarschijnlijk extra geld voor
heb ik ook in m'n S2, geeft zeeën van licht in tegenstelling tot de OEM lampenLed in achteruit rij verlichting
W8 verlichting wil ik er ook nog in hebben alleen moet eerst ff andere dingen zoals distributie, en wss ging maat van mij zijn golf wegdoen daar zit ie ook nog in.
Ok zal er eens over nadenken weet nog niet wat ik wil kwa uitlaat.
Heb zelf een mooi systeem eronder zitten incl downpipe met sportcat. Prijs is ook aantrekkelijk als je hem bij mij besteld. Mocht je erover nadenken moet je maar een gil geven
Logo gewoon met 3m tap vast plakken valt er niet vanaf. Zo heb ik mijn logo ook op de grill geplakt. Tyrap heeft minder draagvlak en kan los laten uiteindelijk
uhhhhh jaaaa kloptJe bedoelt in werking neem ik aan, Corné.
Ik ga het zaterdag live bewonderen. Ben wel een beetje jaloers dat ik niet zoooo technisch ben. Ik neem aan dat je nog iets met vcds moet doen met die leds of krijg je geen storing?
Very Nice!! Heb je toevallig ook foto's gemaakt van de achter/knipper/rem/achteruitrij verlichting?
EDIT: IK BEDOEL IN WERKING ingebouwd en wel