Maar verplaatst naar ' mijn auto' aangezien je m al gekocht hebt en aan het verfraaien bent
Tallguy Forumguru 14 nov 2014 #321 Maar verplaatst naar ' mijn auto' aangezien je m al gekocht hebt en aan het verfraaien bent
CDK Forumguru 14 nov 2014 #322 aah ok, ben echt super benieuwd, leuk dat je hem zo lekker aan het personaliseren bent! I'm lovin it!
aah ok, ben echt super benieuwd, leuk dat je hem zo lekker aan het personaliseren bent! I'm lovin it!
CDK Forumguru 14 nov 2014 #325 @bobbl, kan jij die titel niet zelf aanpassen? Heeft met wel of geen donateur zijn te maken dan zeker??
@bobbl, kan jij die titel niet zelf aanpassen? Heeft met wel of geen donateur zijn te maken dan zeker??
CDK Forumguru 14 nov 2014 #326 jij bent goed bezig @Tallguy Het is hier U vraagt wij draaien geloof ik
bobbl Forumguru 14 nov 2014 #327 Corné de Kluijver zei: @bobbl, kan jij die titel niet zelf aanpassen? Heeft met wel of geen donateur zijn te maken dan zeker?? Klik om te vergroten... Weet ik eigenlijk niet, maar het is al verandert,@Tallguy thanx!
Corné de Kluijver zei: @bobbl, kan jij die titel niet zelf aanpassen? Heeft met wel of geen donateur zijn te maken dan zeker?? Klik om te vergroten... Weet ik eigenlijk niet, maar het is al verandert,@Tallguy thanx!
Tallguy Forumguru 14 nov 2014 #328 @Corné de Kluijver... Ik zit in de meedenk en -werk mode deze week ja
bobbl Forumguru 16 nov 2014 #331 Corné de Kluijver zei: Nu het chroom rond het logo nog in kleur van je auto Klik om te vergroten... ja Corne, zo gauw de lak binnen is....... en natuurlijk de koplampsproeiers ook!
Corné de Kluijver zei: Nu het chroom rond het logo nog in kleur van je auto Klik om te vergroten... ja Corne, zo gauw de lak binnen is....... en natuurlijk de koplampsproeiers ook!
bobbl Forumguru 29 nov 2014 #335 Ja Joske, service aan huis........1ste keer voor mij maar bevalt zeer goed!
EdK Forumguru 29 nov 2014 #336 Joske zei: Die komen dat ter plaatse doen??! Klik om te vergroten... Tsja Joske als ge maar genoeg euries op tafel legt komen ze ook bij jou aan de deur hoor.... Maar ja die luchtsleutel........
Joske zei: Die komen dat ter plaatse doen??! Klik om te vergroten... Tsja Joske als ge maar genoeg euries op tafel legt komen ze ook bij jou aan de deur hoor.... Maar ja die luchtsleutel........
Desperado Forumguru 29 nov 2014 #338 Bij mij is het ook gewoon thuis voor de deur gedaan hoor. Kost me helemaal niks. moet het alleen wel zelf doen.
Bij mij is het ook gewoon thuis voor de deur gedaan hoor. Kost me helemaal niks. moet het alleen wel zelf doen.
Blackokkie2 Forumguru 29 nov 2014 #339 Ik moet er 160 kilometer voor rijden. bij de bandenboer binnen de familie, zie ik die ook weer een keer.
Ik moet er 160 kilometer voor rijden. bij de bandenboer binnen de familie, zie ik die ook weer een keer.