Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dan wordt het dus afplakken, vandaag lak besteld voor de bovenste chroomrand en men dakkoffer.
De onderste chroomranden ga ik proberen met Plastidip.
Nu alleen nog nieuwe logo`s bestellen......
Wat is dat toch met die nieuwe logo's? Zet je er dan VW logo's op?
Ik lees hier regelmatig over nieuwe logo's, maar zie - bij mijn auto iig - geen reden om ze te vervangen. Of mis ik iets?
je mist niets hoor.. ik vond de groene logo's prachtig op mijn O2 en had dan ook nooit de intentie ze te vervangen. Maar goed, ik heb ze hier al regelmatig zien passeren, de "nieuwe" zwarte logo's en op sommige kleuren staat het werkelijk prachtig
Heren, nu het donkerder wordt valt het mij op dat wanneer ik DRL (handmatig) aan heb, de schakelaars rondom de columbus niet verlicht zijn en ook de verlichtingschakelaar niet.
Deze zijn wel verlicht op de stand auto.
Kan dit verandert worden?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.