Mijn Superb 3.6 V6 4x4 2010

SuperBeeb

Forumguru
't is niet te geloven: het werkt! :dankje:. En sluiten ook met 1x drukken. Tussentijds stoppen: nog een keer drukken!
Heb ik daar al die tijd de verkeersveiligheid voor in gevaar gebracht :D
Heb er wel wat voor moeten inleveren: elektrische achterklep heeft kuren :banghead: Gaat sinds kort niet altijd open (reageert wel, maar stopt na een paar cm). En hier druk ik ook maar 1x op het knopje ;)
Eens zoeken wat daarover te vinden is...:pieker: Zitten gremlins in mijn auto denk ik:tegek:

Wiezeke

Nieuw lid
@Pendragon: en waar deden ze dit? Want op de site lijkt het alsof wrapfolie.nl alleen de verdeler is van de folie...
Ik zit ook met die vreselijke (sorry voor de liefhebbers ;) houtinleg, en als dat voor dat geld opgelost geraakt! En hebben ze dat gewoon gedaan in de auto? Of stukken uitgebouwd?

Joske

Forumguru
@Pendragon: en waar deden ze dit? Want op de site lijkt het alsof wrapfolie.nl alleen de verdeler is van de folie...
Ik zit ook met die vreselijke (sorry voor de liefhebbers ;) houtinleg, en als dat voor dat geld opgelost geraakt! En hebben ze dat gewoon gedaan in de auto? Of stukken uitgebouwd?
Als je mijn tweede linkje goed bekeken had staat daar ook in hoe het wrappen gebeurd is ;)

bobbl

Forumguru
Heren, iemand ervaring met de Benzinfabrik?
Adverteren (ook op dit forum) met LED dagrij vervangingslampen.

Cordoba

Forumguru
Heren, nog ff een paar vragen waar ik niet zo snel antwoord op vindt:
- is er een mogelijkheid tot het aansluiten van een extern beeldscherm op de Columbus?

Volgens mij heb ik bij een Seat Leon al eens gezien dat het scherm van een tablet werd gebruikt (en tablet ingebouwd), met de analogie binnen de VAG-groep zou het volgens mij dan moeten kunnen.

Bovenaan Onderaan