Mijn Superb 3.6 V6 4x4 2010

Desperado

Forumguru
+1 @Corné de Kluijver
Als ze dat eens zouden verminderen zou er voor de iets minder bedeelde mensen zoals ik (nee, ik klaag ook niet, ben arm maar gelukkig) ook makkelijker zijn om een wat jongere auto te kopen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Blackokkie2

Forumguru
Nee, dat zien wij verkeerd, wij zijn geen politici. Daar moet je voor gestudeerd hebben om dat te kunnen zien......of bedenken.

Ik herhaal het nog maar een keer. De eerste les die een aankomend politicus krijgt is: Hoe lieg ik de burger voor zonder dat hij/zij het door heeft.

En of je nou links of rechts of recht door het midden kiest, gebeten wordt je toch en of dat nou door de hond of door de kat is, het doet allebei pijn.:ot:mode uit.

RogerS

Forumguru
Weet wat erger is dan vermogensbelasting te betalen???

Geen vermogensbelasting betalen....

Ondanks de "relatieve" hoge belastingdruk ben ik toch blij in Nederland te wonen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

bobbl

Forumguru
Net 4 nieuwe Wintracs Extreme besteld voor de Superb.
Daar komen we de winter wel mee door, mocht het nog winter worden..........

bobbl

Forumguru
Wat ik wel zelf wil doen is de chroomlijsten aan de voorkant matzwart maken en de bovenste in de kleur van de auto.
Wie kan mij zeggen hoe ik die chroomlijsten netjes kan demonteren, met name de onderste 2, de bovenste gaat wel lukken denk ik.
Heb al wat zoektermen ingetikt maar kwam nog niks tegen over het demonteren, en aangezien ik het in 1 keer goed wil doen...........

CDK

Forumguru
@bobbl, de bovenste heb ik ook recent in kleur laten spuiten, staat veel mooier! :jaja: je wipt deze er inderdaad zo af, met de onderste kan ik je niet verder helpen helaas......

Bovenaan Onderaan