Mijn Superb 3.6 V6 4x4 2010

SuperBeeb

Forumguru
Idd vreemd dat verschil.
Heb ze overigens zelf ook vaak tegen de bovengrens, maar de garage zet ze dan altijd weer terug. Heel irritant.

Thokozanoah

Forumguru
Snap die verschillen niet, aangezien mijn auto een kilo of 30-40 zwaarder is.......
Heeft te maken met de regio waar je woonachtig bent, het Oosten kent wat meer B-weggetjes met klinkers, dus zachtere banden voor meer comfort......het Westen kent voornamelijk snelwegen, dus bandjes harder en maar gaan met die banaan :yeah:
:maakmegek::laugh:Ik rij zelf met 1.0 bar :deuk:

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
mooi.. als je niet van chroom houdt :D

ik vind het geslaagd alleszins! (ookal ben ik een chroom-fan-boy ;) )

CDK

Forumguru
Ik ga het in het echt bekijken @bobbl, ben er nog niet over uit, in kleur van de auto was wellicht nóg mooier geweest, maar ik weet maar al te goed hoe foto's kunnen vertekenen ;)

bobbl

Forumguru
Thanks @new03.
@Corné de Kluijver : in kleur is sowieso mooier, maar daar had ik nu de tijd niet voor, want je kunt die chroomstrip niet demonteren.
Voorlopig vindt ik het goed.......

• Leuk
Waarderingen: CDK

DeNnZ

Forumguru
@bobbl Welke kleur heeft je auto eigenlijk?
HEt meegespoten chroom vd koplampsroeiers en bovenste deel grill is echt super, zoiets zou ik ook wel willen :-)Waar heb je het laten doen en als ik zo vrij mag zijn, aan wat voor kosten moet je denken?

bobbl

Forumguru
@bobbl Welke kleur heeft je auto eigenlijk?
HEt meegespoten chroom vd koplampsroeiers en bovenste deel grill is echt super, zoiets zou ik ook wel willen :-)Waar heb je het laten doen en als ik zo vrij mag zijn, aan wat voor kosten moet je denken?
@DeNnZ , mijn auto is donker bruin, spuiten heb ik zelf gedaan dus koste mij alleen een beetje lak.

Bovenaan Onderaan