Canon-Eye
Forumguru
Dan zullen er dus twéé fake-uitlaten op zitten. Da's wel even wennen, ja...Als we (zogezegd) allemaal elektrisch gaan rijden dus.
Dan zullen er dus twéé fake-uitlaten op zitten. Da's wel even wennen, ja...Als we (zogezegd) allemaal elektrisch gaan rijden dus.
En verandert dat iets aan de wagen ...?
Het feit dat "het idee" iemand stoort
Je hoort nooit "mijn RS heeft 5 zitplaatsen en in 90% vd gevallen rij ik altijd alleen, ik wil altijd met 5 in de wagen"
Ik heb een RS gekocht omwille van de motor. Niet om het idee van twee werkende uitlaten.Het hoeft jou natuurlijk niet te storen, maar je koopt een RS ook voor het idee (anders had je een 1.0 Ambition gekocht). Als daar een fake onderdeel in zit, doet dat voor mij af aan de auto, net als overigens de sound aktuator.
Daarmee dat ik overgeschakeld ben ... geen afdankertjes voor mijWij zijn auto liefhebber en rijden met fake onderdelen, de echte onderdelen zijn van lelijke plastic en zijn VW afdankertjes wij zijn toch slim bezig he . Simply clever
Mag anders mijn zoontje eens mee rijden ? Hij gaat echt waar nergens aankomen ....Daarmee dat ik overgeschakeld ben ... geen afdankertjes voor mij
...mits hij goed strak vastgesnoerd zit in zijn kinderzitje...Hij gaat echt waar nergens aankomen ....
Daar wringt hij uit. Prutst aan de lichtjes boven hem. De electrische raambediening hebben we moeten afplakken .......mits hij goed strak vastgesnoerd zit in zijn kinderzitje...
#ladingzekering
Maakt dat hij niet meer in de RS wilt meerijden ...Mag anders mijn zoontje eens mee rijden ? Hij gaat echt waar nergens aankomen ...
Hij ziet dat van zijn vader hé. Teveel aant prutsen met de andere knopkesDaar wringt hij uit. Prutst aan de lichtjes boven hem. De electrische raambediening hebben we moeten afplakken ....
Daar wringt hij uit. Prutst aan de lichtjes boven hem. De electrische raambediening hebben we moeten afplakken ....
De andere is een camionette om te werken en daar kan ik geen maxi cosy in passenMaakt dat hij niet meer in de RS wilt meerijden ...
"Neen, ikke in andere witte aauutooo"
Onze oudste wordt tegenwoordig ook kwaad als ik hem met de Superb kom ophalen
Bij mij lukt dat nietDie raambediening kun je blokkeren.....
Gooh een plakker erover en zo is het ook goedAls ik je goed begrijp werkt dus het knopje in het bestuurdersportier dat de bediening van de achterruiten blokkeert bij jou niet? Dat lijkt me een (zeker in jouw geval) gevaarlijk mankement. Toch eens naar de dealer?
Lullen, is dat niet 'n Nederlands werkwoord?Kunde aub ergens anders op een topic gaan lullen ?
Sorry maar het is een lidwoord......Lullen, is dat niet 'n Nederlands werkwoord?