EdK
Forumguru
Want dun kunnen de anderen doorgaan met hun slap off topic geklets.....vragen pm me maar
Want dun kunnen de anderen doorgaan met hun slap off topic geklets.....vragen pm me maar
Dat gaat zich in st Niklaas situeren@EdK , zijn inside bronnen mogen niet bekend worden
bij Marcske, oud collega van mijn broer.Dat gaat zich in st Niklaas situeren
had er ook al naar gerekend, maar dat bedrag is niet onoverkommelijk. Als je 35-38.000€ kan uitgeven voor een Octavia, zal die 800€ extra biv (die dan toch maar éénmalig is) ook geen "probleem" zijn. Dat is dan maar even door de zure appel bijten.Dat scheelt een hoop... Voor de Belgische klanten gaat de BIV dan van pakweg 400euro naar 1280euro
Idd !! We zullen is eerst zien hoe en wanneer hij geleverd word ! En dan nog dat hij de dubbele uitlaat heeftOf het nu niet veel is of niet maakt niet uit, het is geld dat je zomaar weg geeft voor geen reden...
Als ik dan mag kiezen is het liever 400euro dan 1300euro...
Hij wordt normaal nu gezien als uitlaat van een TDI. Dus enkele uitlaat en rechts fake
Vind ik ook.Ja erg jammer vind ik dat.
Onze TDI heeft ook die nepper er onder.
Zou persoonlijk dan liever alleen een linker hebben en de rechter helemaal niet.
Dat zal daar van huis uit waarschijnliijk niet zitten bij een linksgestuurde auto, maar misschien is dat wel te bestellen voor een rechtsgestuurde versie.Mocht je straks rechts wel een hitteschild hebben
Je geeft wel extra geld weg voor een reden: je wagen is een stuk milieuonvriendelijker. En de "vervuiler" betaalt.Of het nu niet veel is of niet maakt niet uit, het is geld dat je zomaar weg geeft voor geen reden...
Als ik dan mag kiezen is het liever 400euro dan 1300euro...