Mike's Skoda Octavia Combi Rs245

Tuner111

Forumguru
Ik heb juist een klein nieuwtje voor de wachtende mensen.

de rs 245 wltp testen zouden normaal in week 40 a 41 afgerond zijn en daarna gaan ze over op aflevering van de geparkeerde voertuigen :)

ook heb ik al iets van de nieuwe waarden... al is dit nog voorbehouden onder wijziging

Verbruik naar WLTP waarde is 7,6 en co2 naar WLTP waarde is 172g / km in plaats van 141 die nu is :)

leon-cupra

Forumguru
Dat scheelt een hoop... Voor de Belgische klanten gaat de BIV dan van pakweg 400euro naar 1280euro :nailbiting:
had er ook al naar gerekend, maar dat bedrag is niet onoverkommelijk. Als je 35-38.000€ kan uitgeven voor een Octavia, zal die 800€ extra biv (die dan toch maar éénmalig is) ook geen "probleem" zijn. Dat is dan maar even door de zure appel bijten.

kameraad van mijn broer heeft zo onlangs 13.000€ BIV mogen betalen :deuk:
(GT3RS ;))

Kurtje

Forumguru
Of het nu niet veel is of niet maakt niet uit, het is geld dat je zomaar weg geeft voor geen reden...
Als ik dan mag kiezen is het liever 400euro dan 1300euro...

Of het nu niet veel is of niet maakt niet uit, het is geld dat je zomaar weg geeft voor geen reden...
Idd !! We zullen is eerst zien hoe en wanneer hij geleverd word ! En dan nog dat hij de dubbele uitlaat heeft

MaxN

Donateur
Ja erg jammer vind ik dat.
Onze TDI heeft ook die nepper er onder.
Zou persoonlijk dan liever alleen een linker hebben en de rechter helemaal niet.

MaxN

Donateur
Mocht je straks rechts wel een hitteschild hebben, dan krijg ik daar mogelijk wel interesse in ;)
Kunnen we die kant ook "veilig" aan laten sluiten met een set.

MaxN

Donateur
De huidige TSI met dubbele en werkende uitlaten hebben deze rechts ook zitten, dus wie weet de MY19 ook, maar denk het haast niet hoor.

leon-cupra

Forumguru
Je geeft wel extra geld weg voor een reden: je wagen is een stuk milieuonvriendelijker. En de "vervuiler" betaalt.

Klachten doorsturen naar D'ieteren en Skoda hé. Diegene die al een paar maanden geleden gekocht hebben, zijn natuurlijk nu de pineut. Toekomstige kopers weten uiteraard waar ze aan toe zijn.
Voor de herverkoopwaarde lijkt mij dit ook niet echt een goede zaak.

Bovenaan Onderaan