MikeVRS
Lid
Ik hoop het ook ! Heb contact met Dieteren gehad en ze wouden mij niet helpen... Maar idd door de wlpt regeling.das idd k*k.. hopelijk word hij snel op een trein naar belgië gezet
Ik hoop het ook ! Heb contact met Dieteren gehad en ze wouden mij niet helpen... Maar idd door de wlpt regeling.das idd k*k.. hopelijk word hij snel op een trein naar belgië gezet
Ik hoop het ook ! Heb contact met Dieteren gehad en ze wouden mij niet helpen... Maar idd door de wlpt regeling.
Hij staat op parking bij Skoda fabriek vast !! Levertijd niet bekend
Neen ik ook niet ! En heeft al iemand idee hoe het met die wlpt zit ?Vind ik niet leuk!!!
Elke motor/auto type word getest en daarna word hij vrijgegeven..Neen ik ook niet ! En heeft al iemand idee hoe het met die wlpt zit ?
Ben benieuwd wat dit zal geven in België (of moet ik zeggen in Vlaanderen?), in verband met BIV en jaarlijkse rijtaks, die nu ook rekening houdt met uitstoot, in plaats van enkel vermogen.Elke motor/auto type word getest en daarna word hij vrijgegeven..
Wel volgens ik hoor zou de uitstoot met +- 10 gram omhoog gaan. Dit betekend dat er wel enkele euro's meer biv zullen moeten betaald worden..Ben benieuwd wat dit zal geven in België (of moet ik zeggen in Vlaanderen?), in verband met BIV en jaarlijkse rijtaks, die nu ook rekening houdt met uitstoot, in plaats van enkel vermogen.
Als je nu in België, Vlaanderen en Wallonië vergelijkt, zitten er opmerkelijke verschillen bij. Een RS kostte voor mij in 2017 tussen de 400 à 500€ qua Belasting In Verkeerstelling in Vlaanderen. In Wallonië en Brussels gewest is dit maar eventjes 2500€.
Fijn hé zo'n tweedeling in je landje....Een RS kostte voor mij in 2017 tussen de 400 à 500€ qua Belasting In Verkeerstelling in Vlaanderen. In Wallonië en Brussels gewest is dit maar eventjes 2500€.
Neen hoor.. Vrees echt niet.. De 230 versie is er van tussen gegaan omdat deze de norm niet meer haalde. De 245 is mits aanpassing wel er door. Maar ze wachten op goedkeuring.. De octavia 245 is niet de enige die in wacht staat. De gti 245, de seat Leon enzoverder!Nieuw! Skoda Octavia Combi 2.0 TSI Otto 1984 140 Euro 6d TEMP september18
deze is al door de test. Volgens mij krijg ik binnenkort telefoon dat de 245pk niet meer geleverd gaat worden.
En vanwaar haal jij die info ?Neen hoor.. Vrees echt niet.. De 230 versie is er van tussen gegaan omdat deze de norm niet meer haalde. De 245 is mits aanpassing wel er door. Maar ze wachten op goedkeuring.. De octavia 245 is niet de enige die in wacht staat. De gti 245, de seat Leon enzoverder!
Ik heb mijn bronnenEn vanwaar haal jij die info ?
Haha dan moet je eens aan uw bronnen vragen hoe lang het nog duurd hahaIk heb mijn bronnen
Dat word door de keuring organisatie beslist en niet door vw groepHaha dan moet je eens aan uw bronnen vragen hoe lang het nog duurd haha
Zou nog een mooie strook zijn om topsnelheid te halenRaad waar hij staat.....