Mini Meet 2.0

Wanneer Mini Meet 2.0 ?

• Totaal aantal stemmers
    23

EdK

Forumguru
Wel eerst maar hopen of we die aankomende barre antarctische winter gaan doorkomen....

Joske

Forumguru
voordat je verder gaat met een meeting te willen organiseren in Brugge moet je eerst eens peilen naar de mogelijke aanwezigheid van onze Nederlandse vrienden..

Dus eigenlijk zou je iedereen persoonlijk moeten kunnen bereiken die gisteren naar de meeting bij TVS geweest is. Dan pas vind ik het het overwegen waard.

Deze plannen zijn er vroeger ook reeds geweest, maar het schiet niet op als de kern komt en voor de rest niemand het ziet zitten waardoor we daar maar met 20 man gaan staan. (ook niets mis mee, maar zou zonde zijn aangezien er maar 2 meetings per jaar georganiseerd worden)

Voor mij natuurlijk een bijna-thuismatch en ik wil steeds helpen bij de organisatie ;)

EdK

Forumguru
Als je vele ollanders die grens over wil krijgen moet je een locatie vinden die niet verder dan Antwerpen ligt.
Dan is het voor een groot deel van midden en zuidelijk Olland een acceptabele afstand in Km en tijd

EdK

Forumguru
Ik had vroeger veel vlaamse vlieger festivals bij de linkeroever van Antwerpen.
Weet niet hoe het nu daar is mbt vrije ruimte en toestemmi ng gemeente , maar toendertijd voor ons een prima lokatie waar we ook nog tenten mochten neerzetten om te overnachten.
En de gemeente antwerpen zorgde ook nog dat het internaat voor scheepskinderen open was , waar we dan konden douchen en slapen op normale bedden.
dit laatste is dan welliswaar niet relevant voor jullie, maar mbt lokatie misschien wel te overwegen

EdK

Forumguru
toen jij nog een zaadje in het pijpje van je vader was @Blackokkie2

Wel ehh denk een 5 jaar terug dat die lokatie werd gebruikt voor een weekend
Nu word deze lokatie nog steeds gebruikt , maar dan voor één dag en door andere georganiseerd waarbij het vliegeren een klein onderdeel van het geheel is.
En ben daar toen nog 1 keer geweest en daarna niet meer, omdat dit voor ons niet meer aantrekkelijk was. ( konden / mochten geen toernooi spelen )

EdK

Forumguru
Linkeroever heeft voor de meekomende dames ook nog een voordeel.
Tram rijd er pal langs, dus hup de tram op en lekker shoppen in Antwerpen.

EdK

Forumguru
Tsja @Joske als ik in Antwerpen zou komen dan word ik bij de grens al geclaimd door vele kennissen / vrienden aldaar en geraak ik nooit op de oever......

Joske

Forumguru
Tsja @Joske als ik in Antwerpen zou komen dan word ik bij de grens al geclaimd door vele kennissen / vrienden aldaar en geraak ik nooit op de oever......
sorry Ed... hou op met die onzin :tegek:

excuses.losers.2.jpg

EdK

Forumguru
Wel dan ben ik blij dat ik een loser ben, dan me aanmelden en niet komen zonder afmelding.....

En tsja ik zie lieve en troes liever dan joske hoor !!

Tuner111

Forumguru
ik zoek een mooie data uit in april voor de mini meet en eens ik alles goed weet wat kan en niet kan laat ik het jullie weten :)

@Joske misschien eens samenkomen om de mogelijkheden te bekijken ?

Skoda-MAN

Forumguru
Dus eigenlijk zou je iedereen persoonlijk moeten kunnen bereiken die gisteren naar de meeting bij TVS geweest is. Dan pas vind ik het het overwegen waard.

Dat komt bij mij over als discriminatie danwel als straf voor degene die gisteren niet konden komen!!! :mad:

Bovenaan Onderaan