Joske
Forumguru
Is gewoon kwestie van peilen naar de gewilligheid van de mensen? Snap je reactie niet @Skoda-MAN ?
Ik weet het , heb er 600 km. Opzitten vandaag.
Maaaar, brouwerij de halve maan heeft wel als enige brouwerij binnenkort een ondergrondse bierleiding die vanuit het centrum naar de bottelarij gaat , enkele km. Buiten het centrum.
Deze loopt niet veraf van de locatie die ik vernoem, dus moeten we enkel een gaatje boren .
Breng alvast een rietje mee
Ik denk inderdaad ook dat Brugge wat te ver is voor de meeste van onze noorderburen, ik doelde eigenlijk meer op het type van locatie en wat we er kunnen organiseren.voordat je verder gaat met een meeting te willen organiseren in Brugge moet je eerst eens peilen naar de mogelijke aanwezigheid van onze Nederlandse vrienden..
Dus eigenlijk zou je iedereen persoonlijk moeten kunnen bereiken die gisteren naar de meeting bij TVS geweest is. Dan pas vind ik het het overwegen waard.
Deze plannen zijn er vroeger ook reeds geweest, maar het schiet niet op als de kern komt en voor de rest niemand het ziet zitten waardoor we daar maar met 20 man gaan staan. (ook niets mis mee, maar zou zonde zijn aangezien er maar 2 meetings per jaar georganiseerd worden)
Voor mij natuurlijk een bijna-thuismatch en ik wil steeds helpen bij de organisatie
Is gewoon kwestie van peilen naar de gewilligheid van de mensen? Snap je reactie niet
zoals ik al zij zal iedereen welkom zijn
Kan mij hierin geheel in plaatsen, en het zou de nieuwelingen zelfs kunnen tegenhouden om te komen.Volgens mij is het Skoda forum bedoeld voor elk lid en zullen mensen zich buitengesloten voelen als in eerste instantie hoofdzakelijk de vaste kern aangesproken gaat worden.
en het zou de nieuwelingen zelfs kunnen tegenhouden om te komen.
Er moet inderdaad ook wat te beleven zijn, 350 km. Rijden om wat gezellig te keuvelen op een voor de rest kale plek heeft niemand iets aan.En een tuner eventueel betrekken in de organisatie geeft een bepaald budget of voordelen waar anders moet voor betaald worden en niet iedereen voor bereid is. Eerlijk denk ik aan terug VAG techniek, BR of DIVX is maar een ideetje hoor.
Ik heb gestemd, (voorjaar ) en zal dan eens wat meer moeite doen om er ook echt bij te zijn.
Waar het in Belgie is maakt dan voor mij niet zoveel uit, wil er dan een weekeindje van maken
(golfstokken en vrouw mee).
De meetings tot nog toe (sinds ik lid ben van dit forum) botsten met andere verplichtingen,vakanties of golftoernooien.