Mini Meet 2.0

Wanneer Mini Meet 2.0 ?

• Totaal aantal stemmers
    23

Cordoba

Forumguru
Ik weet het , heb er 600 km. Opzitten vandaag:D.
Maaaar, brouwerij de halve maan heeft wel als enige brouwerij binnenkort een ondergrondse bierleiding die vanuit het centrum naar de bottelarij gaat , enkele km. Buiten het centrum.
Deze loopt niet veraf van de locatie die ik vernoem, dus moeten we enkel een gaatje boren :maakmegek:.
Breng alvast een rietje mee

Zal toch een flink gat moeten worden om die flesjes er heelhuids doorheen te krijgen.:D (of is die leiding niet bedoeld om de flesjes in de bottelarij te krijgen?)
Ik had al gehoord van die leiding, maar volgens mij onlangs ook van een andere brouwerij met een dergelijk concept vanwege de groei (misschien Jopen in Haarlem??)
Overigens jaaaren terug ook in de brouwerij De Halve Maan geweest in Brugge, zelfs tot op het dakterrasje. Overigens deze brouwerij niet verwarren met de Nederlandse naamgenoot: De Halve Maen uit Hulst.

@Skoda-MAN De suggestie om de mensen op de laatste meeting te vragen, heeft (waarschijnlijk) wel een reden. Er zijn duizenden actieve forumleden, en op meetings zie je over het algemeen niet meer dan tientallen leden verschijnen, en heel vaak dezelfde leden. Het is een beetje zinloos als mensen die toch niet komen, gaan bepalen hoe, wat en waar een meeting gehouden moet worden. Mogelijk dat er een goed alternatief kan komen, bijvoorbeeld mensen die de laatste 2 jaar op een meeting zijn geweest.

yesRS@

Forumguru
voordat je verder gaat met een meeting te willen organiseren in Brugge moet je eerst eens peilen naar de mogelijke aanwezigheid van onze Nederlandse vrienden..

Dus eigenlijk zou je iedereen persoonlijk moeten kunnen bereiken die gisteren naar de meeting bij TVS geweest is. Dan pas vind ik het het overwegen waard.

Deze plannen zijn er vroeger ook reeds geweest, maar het schiet niet op als de kern komt en voor de rest niemand het ziet zitten waardoor we daar maar met 20 man gaan staan. (ook niets mis mee, maar zou zonde zijn aangezien er maar 2 meetings per jaar georganiseerd worden)

Voor mij natuurlijk een bijna-thuismatch en ik wil steeds helpen bij de organisatie ;)
Ik denk inderdaad ook dat Brugge wat te ver is voor de meeste van onze noorderburen, ik doelde eigenlijk meer op het type van locatie en wat we er kunnen organiseren.
Ik haalde het aan omdat ik de bierpijp wel leuk vind:D

Skoda-MAN

Forumguru
Is gewoon kwestie van peilen naar de gewilligheid van de mensen? Snap je reactie niet

Volgens mij is het Skoda forum bedoeld voor elk lid en zullen mensen zich buitengesloten voelen als in eerste instantie hoofdzakelijk de vaste kern aangesproken gaat worden.
Het was niet boos bedoeld maar wilde even iets duidelijk maken.
zoals ik al zij zal iedereen welkom zijn ;)

Deze reactie past veel beter bij ons geweldige forum.

Dat een aantal inschrijvers uiteindelijk niet komt opdagen is algemeen bekend, je zou kunnen rekenen op circa 10 procent.
Er zijn vast wel geleerden die zoiets exact weten

EdK

Forumguru
Volgens mij is het Skoda forum bedoeld voor elk lid en zullen mensen zich buitengesloten voelen als in eerste instantie hoofdzakelijk de vaste kern aangesproken gaat worden.
Kan mij hierin geheel in plaatsen, en het zou de nieuwelingen zelfs kunnen tegenhouden om te komen.
Je zal het altijd openbaar met alle actieve leden op een forum moeten bespreken.

Wat je achter de schermen doet met PB of Whatsapp als er dingen concreet zijn is dan een ander iets

oco1979

Forumguru
Anders vind in brugge zeker geen slechte keuze :jaja:.
Misschien eerst een minimeeting om og het een en ander te leren en dan eens uitkijken naar een big meeting.
Tis maar een voorstel.
Zo big meeting zal wel veel werk vragen om alles rond te krijgen.

Ja Antwerpen zal zeker gaan,want de rest is parking :maakmegek:

peterrapid

Forumguru
In ieder geval of het nu een mini meet of een grote meeting wordt ik wil ook altijd helpen maar we moeten wel realistisch blijven 80% van de leden zijn Nederlands dus is brugge bijna wat tvs was voor ons belgen ... Dus zou ik aanraden om een grote meet dicht bij de grens te houden om het evenement bereikbaar voor iedereen te houden al prefereer ik natuurlijk omwille van afstand natuurlijk brugge maar zou niet fair zijn tov de andere leden. Dus een mini meet is dan iets meer aan de orde voor brugge.

peterrapid

Forumguru
En een tuner eventueel betrekken in de organisatie geeft een bepaald budget of voordelen waar anders moet voor betaald worden en niet iedereen voor bereid is. Eerlijk denk ik aan terug VAG techniek, BR of DIVX is maar een ideetje hoor.

oco1979

Forumguru
br of dvx vind ik een goed voorstel.
br al ervaring,dvx (nog)niet.
Mini meeting brugge is welkom,voor de grote meeting eerder naar binnenland.
of we moesten overnachting kunnen regelen,

Cordoba

Forumguru
@peterrapid Voor de Belgen was het zeker een flinke rit naar Varsseveld, maar als je Brugge pakt voor de volgende grote meeting, betekent dat voor mensen uit Groningen/Friesland dat ze 350-400 km enkele reis moeten rijden, dus dat velen niet eens met één tank brandstof op en neer komen, dus wat dat betreft is Brugge nog wat extremer. Persoonlijk denk ik dat een grote meeting in Belgie gewoon een keer moet kunnen, al waren de meetings in Breda en Nuenen voor de meeste Belgen ook redelijk snel te bereiken. Als ik gewoon op de kaart kijk, denk ik dat behalve Antwerpen ook de omgeving Brussel, Turnhout of Maaseik geen slechte keuzes zijn (mits daar ook aan de andere voorwaarden voor een goede meeting kan worden voldaan).

yesRS@

Forumguru
En een tuner eventueel betrekken in de organisatie geeft een bepaald budget of voordelen waar anders moet voor betaald worden en niet iedereen voor bereid is. Eerlijk denk ik aan terug VAG techniek, BR of DIVX is maar een ideetje hoor.
Er moet inderdaad ook wat te beleven zijn, 350 km. Rijden om wat gezellig te keuvelen op een voor de rest kale plek heeft niemand iets aan:cry:.
Streek rond Antwerpen lijkt mij een prima idee.

Tuner111

Forumguru
Men dealer heeft een brouwerij ernaast :-P maar ik ga in men verlof even wat rondhoren wie ik allemaal kan regelen.

@Joske @yesRS@ @peterrapid ik stel voor dat we ook eens de koppen bij elkaar steken en bekijken wat mogenlijk is. Als het bij men dealer zou doorgaan blijft het een mini meet waar ik de nodige voorzingen ga proberen te voorzien. En er wat leuke rand animatie voorzien. Br performance is Idd geen slecht idee. Ik ga deze mannen is aanspreken mss kunnen ze ook met een standje komen..

Ik hou jullie op de hoogte van wat ik vast kan krijgen :-)

oco1979

Forumguru
Ik heb gestemd, (voorjaar ;)) en zal dan eens wat meer moeite doen om er ook echt bij te zijn:bloos:.
Waar het in Belgie is maakt dan voor mij niet zoveel uit, wil er dan een weekeindje van maken
(golfstokken en vrouw mee).
De meetings tot nog toe (sinds ik lid ben van dit forum) botsten met andere verplichtingen,vakanties of golftoernooien:pardon:.

Een meeting op een golftoernooi :yeehaa:.

Bovenaan Onderaan