hallo
ik ben vandaag bezig geweest met het verder aansluiten van mijn mistlampen op de zekeringskast,dat liep al stuk want daar moeten ook connectors in gemaakt worden,en die had ik dus niet,dus ben daar maar even mee gestopt,moet daar voor kijken of connectors plaatsen of een losse zekering er tussen plaatsen,maar moet dan wel even kijken hoeveel amp zekering er tussen moet.
nu komt het volgende,dus ik denk dan ga ik maar verder met de stekker van instumenten paneel om een draad bij teleggen zoals hier gezegt wordt op pin 19 voor het lichtje dat je kunt zien dat de mistlampen voor aan zijn,na het los halen van het paneel zie ik achterop twee stekkers zitten als je er recht voor zit een stekker links die is zwart en er zitten maar 8 ingangen op en rechts zit een grote groen stekker met heel veel draadtjes erop aangesloten
nu heb ik de zwarte stekker bekeken want van de 8 ingangen die erop zitten waren er 5 bezet dus 3 zijn er vrij maar er staat op de stekker alleen maar 1-2-3-4-5-6-7-8 dus geen 19 waar het op moet
ik heb op pin 1 niks,op pin 2 niks, op pin 3 niks
op pin 4 zit de kleur grijs/zwart
op pin 5 wit/zwart
op pin 6 grijs/zwart
op pin 7 wit/rood
op pin 8 bruin
nu is mijn vraag wie weet nu wat ik moet doen en op welke pin ik moet hebben
ik heb foto's ervan ge maakt zal ze erbij voegen
ik hoop dat we eruit kunnen komen want ik weet het niet meer
gr john