MarcoO2
Forumguru
Ik heb zojuist nog eens gekeken, omdat ik aan mezelf ging twijfelen. Maar ik had gelijk: in mijn pré-FL-Octavia brandt een groen lampje op het dashboard als ik mijn dimlichten aan heb. Als ik vervolgens ook mijn mistlichten vóór aan doe, gaat er géén extra lampje branden op het dashboard, alleen op de draaiknopwordt het symbooltje felgroen. Pas als ik mijn mistachterlichten aan doe, krijg ik een oranje melding op mijn dashboard.
Conclusie: ik kan op mijn dashboard geen verschil zien tussen dimlicht voor en mistlicht voor, en het groene lampje op de draaiknop zit precies achter de rand van mijn stuur... dus die zie ik ook niet.
Captain Hook, in het stukje tekst wat jij laat zien uit het instructieboekje staat achter het symbooltje voor "mistlicht voor" een sterretje. Waar verwijst dat naar?
Conclusie: ik kan op mijn dashboard geen verschil zien tussen dimlicht voor en mistlicht voor, en het groene lampje op de draaiknop zit precies achter de rand van mijn stuur... dus die zie ik ook niet.
Captain Hook, in het stukje tekst wat jij laat zien uit het instructieboekje staat achter het symbooltje voor "mistlicht voor" een sterretje. Waar verwijst dat naar?