D
Deleted member 20094
Haha ja mooi he
Het is wel een gevaarlijke kleur met knoeien en troep
Met een kleine achterin en een 2de op komst heb ik bewust niet gekozen voor de lichte kleur, al is het wel erg mooi....
Haha ja mooi he
Het is wel een gevaarlijke kleur met knoeien en troep
Het verschil van de dsg7 zit hem waarschijnlijk in de generatie.
De gen 1 DQ200 mqb bak (2013-2015) was al beter dan de eerdere DQ200 bakken van de Golf 6 generatie.
Dit zal echter een DQ200 gen 2 (vanaf modeljaar 2016) zijn, die schakelen absoluut weer mooier en soepeler dan alle oudere dsg bakken, dat komt echt in de buurt van een DSG6 DQ250 qua schakelen.
Whahahah ik denk 1000km, s stand erin hoppatee!Leuk hoor!
Maare rij je nu al in de S stand , kijk je wel uit
Dan heb ik niks gezegd
Maar, wanneer is de auto 'echt' ingereden?
Leen je O3 maar even aan mij uit, is die daarna wel echt ingereden
En het olieverbruik 1 liter op 1000km?
Hallo iedereen, opnieuw een voorstel rondje na m'n vorige wagen : http://www.skodaforum.nl/forum/i/even-voorstellen.15103/
Morgen (vrijdag) ga ik m'n bestelde O3 ophalen! Spannunnnnd...
Zoals te lezen in de vorige voorstelronde had ik toen een O2 1.6TDI met (helaas) weinig opties. Was een Ambition Businessline. Had wel Navigatie (Amundsen) en elektrische ramen voor. Daar was het min of meer ook wel een beetje mee gezegd.
Ditmaal wordt de O3 een stuk dikker. Met een 1.4TSI 150 PK motor en een DSG automaat zit er qua vermogen een stuk meer in hoop ik. En deze heb ik besteld in de kleur zwart, wel standard 17 inch velgen (vind ze trouwens best mooi!) en op zich wel brede platte sloffen geloof ik (225 / 45 / 17)
Auto is zwart van binnen, beige alcantara leer van binnen. Volgens mij wel een hele mooie combi. Oke het is wel besmettelijk, dus geen hagelslag meer in de auto nuttigen
Verder heb ik elekrisch verstelbare stoelen met geheugen. Adaptive Cruise Control, Lane Assist, Travel Pakket. Getinte ruiten achter, DAB, achteruitrij camera, de Columbus zit er standaard in evenals Xenon en Canton speakers (heb de O3 Style Business).
Ik heb expres gekozen voor de hatchback (sorry combi-rijders ) want ja, de hatchback zie je niet zo heel veel rijden en vind ik persoonlijk mooier. Oke de combi is een stuk praktischer
Even wat plaatjes die ik al ge-upload had (plaatjes gekregen van de verkoper) kon helaas deze week zelf de auto nog niet bezichtigen door werk. Dus morgenvroeg zie ik hem voor het eerst real life.
Uiteraard ga ik uitgebreid foto's maken en hier plaatsen.
Maar voor nu:
17 Inch velgen met 225/45/17 bandjes:
Waar ik nieuwsgierig naar ben is, wie er beige alcantara leer heeft / heeft besteld in de O3, ik heb n.l. nog geen enkele skoda o3 voorbij zien komen waar dit in zit (ja een paar op forum, maar heel weinig)