Zo te zien ga je MY2009 niet halen, dus wordt het net als ik wachten tot MY2011.:xyxthumbs:
Maar tot die tijd kan ik me best vermaken met m'n MY2008.
En ik denk dat dat jou ook wel zal lukken.
Alvast veel plezier, en suces met wachten.
PS je mag wel op mijn O2 oeffenen met je VAG kabel.
Ik heb dit forum doorgespit om uit te vinden wat die modelwijzigingen voor modeljaar 2009 inhouden, maar ik ben nog niet veel wijzer geworden. Ook op andere Skoda forums wordt ik niet veel wijzer. Wat ik begrijp is dat vanaf week 45 de 1.4 TSI leverbaar wordt en dat de 1.6 mpi komt te vervallen. Verder las ik op dit forum dat je ook het 'PDC-plaatje' kunt zien als je gaat inparkeren. Maarruh... weet iemand eigenlijk precies wat er gaat wijzigen en wanneer?
http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?newsid=1900959
En de wijzigingen die met deze facelift komen zijn het wellicht waard, anders wordt dat niet nu op de vooravond van deze show in de media gebracht....
ik krijg de mijne eind sept
zou dit dan model 2009 zijn
ik heb er zowat alle opties op
leren bekleding automaat enz enz
is ook een 2 liter motor
ben heel benieuwd hoe hij rijd
ik krijg de mijne eind sept
zou dit dan model 2009 zijn
ik heb er zowat alle opties op
leren bekleding automaat enz enz
is ook een 2 liter motor
ben heel benieuwd hoe hij rijd
Ik moet helaas wachten tot begin januari, maar het goede nieuws is dat de O2 elegance Attractive business deze maand bij leaseplan voordeliger is. Dus dat ik dus een EAB ga rijden ipv een elegance. Voor bijna hetzelfde geld.
Ik kreeg dit aanbod van de lease maatschappij via mijn werk. Die gaven aan dat ze hem nu gingen bestellen, maar dat er een maand of 3 levertijd op zat... dus dat zou dan automatisch met kerst ongeveer zijn, vandaar dat ze hem daar dan overheen tillen denk ik.Weet je dit zeker 911gt2?
Ik ben verteld door mijn leasemaatschappij dat de leaseprijs/fiscale waarde afhangt van het moment waarop de auto op kenteken wordt gezet. Als dit januari is voor jou, dan is de kans groot dat de auto juist duurder is. De huidige (verlaagde) prijzen gelden t/m 31-12. Volgens mijn dealer kunnen de nieuwe prijzen voor de Octavia wel zo'n 2000 euro hoger liggen dan het niveau nu. Ik weet natuurlijk niet of dit waar is, maar je kunt het beter maar allemaal even goed checken hoe het nu echt zit voordat je misschien voor onaangename verrassingen komt te staan.
En anders krijg je wellicht wel de gefacelifte Octavia (die dus wel iets duurder is dan het huidige model).