Modeljaar 2009

911gt2

Actief lid
Ok want die had ik al gelezen inderdaad, maar nog geen harde feiten gezien. Maar ja ik heb liever iets completer en voor de facelift dan duurer en minder compleet mét...

Vooral het columbus systeem had ik graag willen hebben, en dat zit er dus nu in en dat vind ik echt super. En ook Xenon :) Het enige wat ik jammer vind is dat het 16" velgen zijn... ik vond de 15" mooier en comfortabeler... maar ja

Die gaven aan dat ze hem nu gingen bestellen, maar dat er een maand of 3 levertijd op zat...

3 maanden? Ik heb zelfs levertijden gezien van 5 weken! Lijkt me wat veel. Maar je hebt wel gelijk vwb het later uitleveren als de auto pas na begin of half november wordt uitgeleverd. Leasemaatschappijen zeggen dan vaak: uitleveren na begin januari. Je kunt als je zoekt op dit forum best veel informatie vinden over de modelwijzigingen alhoewel niemand echt lijkt te weten hoe hij er uit gaat zien. Als het goed is zal Skoda de nieuwe versie gaan presenteren op de autosalon in Parijs in oktober. Dus mijn advies: hoe dit forum, autoweek.nl en de autoprogramma's op tv in de gaten. Binnen een paar weken zullen we het echt weten!

Bakkertje

Forumguru
Ik moet helaas wachten tot begin januari, maar het goede nieuws is dat de O2 elegance Attractive business deze maand bij leaseplan voordeliger is. Dus dat ik dus een EAB ga rijden ipv een elegance. Voor bijna hetzelfde geld. :)

Leaseplan geeft de korting toch zolang de voorraad strekt (uit voorraad leverbaar vanaf week 37)? Als je gaat calculeren op leaseplandirect.nl zul je zien dat je alleen uit zwart kunt kiezen als interieur overigens (ik las ergens dat je liever een licht interieur wilde)..

911gt2

Actief lid
Ja maar er schijnt dus een verschil te zijn tussen leaseplan en leaseplan direct, wat het verschil is weet ik ook niet precies. Ik zal eens met leaseplan bellen om te vragen hoe het zit.

vdijk

Lid
is "leaseplan direct" niet de internet-winkel van Leaseplan ??

kan me voorstellen dat wanneer je een auto besteld bij leaseplan direct de auto goedkoper is, maar de service minder (bijv alleen contact via internet)

leonardus

Nieuw lid
ik heb de mijn 6 juni besteld zou week 30 van de band komen maar is nu pas week 38 van de band gekomen ik hoop dat ik hem nu biennen 14 dagen heb

proefrit heb ik niet gedaan omdat mijn auto aangepast moet worden ivm handicap en meestal hebben ze toch geen automaat als proef auto

Ikke2401

Nieuw lid
Bij mij ook 3 maanden levertijd, wordt 5 jan 2009 geleverd
O2 1.9 TDI Eleg + Stream + BT carkit + Leerpakket + Multi Function stuur + Sunset + Verwarmde stoelen

jb7

Nieuw lid
pfff wat rijd hij geweldig

echt super

Hallo iedereen,

Via diverse kanalen heb ik begrepen dat de facelift volgende maand komt. :1819: Hij zou op de beurs in Parijs komen te staan. Bij de dealer kunnen ze na 28 september de O2 ook niet meer bestellen. Op autointernationaal.nl staat nu een artikel over productieverlaging bij skoda en ook hierin staat dat volgende maand de facelift komt. Wel jammer dat ik nog nergens goeie spyfoto's heb gevonden.

Ik zelf heb een wagen mogen uitzoeken voor de lease. Gekozen voor een zwarte octavia combi 1.9Tdi elegance attractive business, met licht interieur, half leren bekleding, soundsystem, donkere ramen, esp+hill hold en trekhaak.
Levering moet plaatsvinden eind januari. De dealer heeft aangegeven dat dit zeker de facelift wordt. Zodra de foto's er zijn zal ik ze plaatsen.

Hallo iedereen,

Via diverse kanalen heb ik begrepen dat de facelift volgende maand komt. :1819: Hij zou op de beurs in Parijs komen te staan. Bij de dealer kunnen ze na 28 september de O2 ook niet meer bestellen. Op autointernationaal.nl staat nu een artikel over productieverlaging bij skoda en ook hierin staat dat volgende maand de facelift komt. Wel jammer dat ik nog nergens goeie spyfoto's heb gevonden.

Ik zelf heb een wagen mogen uitzoeken voor de lease. Gekozen voor een zwarte octavia combi 1.9Tdi elegance attractive business, met licht interieur, half leren bekleding, soundsystem, donkere ramen, esp+hill hold en trekhaak.
Levering moet plaatsvinden eind januari. De dealer heeft aangegeven dat dit zeker de facelift wordt. Zodra de foto's er zijn zal ik ze plaatsen.

Toch is dit een interessant verhaal want hoe zit het bv. met de prijs? Ik hoorde van mijn dealer dat de gefacelifte Skoda meer gaat kosten. Ook: is het AB pakket nog wel leverbaar op de nieuwe Octavia? Zou het niet zo zijn dat de auto nu al wordt besteld en ze hem gewoon bij de dealer laten staan totdat ze hem uit mogen leveren?

911gt2

Actief lid
Toch is dit een interessant verhaal want hoe zit het bv. met de prijs? Ik hoorde van mijn dealer dat de gefacelifte Skoda meer gaat kosten. Ook: is het AB pakket nog wel leverbaar op de nieuwe Octavia? Zou het niet zo zijn dat de auto nu al wordt besteld en ze hem gewoon bij de dealer laten staan totdat ze hem uit mogen leveren?
Dat laatste vermoed ik, meestal wordt er niet gestunt met nieuwe modellen, en al zeker niet in de orde van de EAB... maar dat kan bij skoda natuurlijk anders zijn ;)

jb7

Nieuw lid
Dat laatste vermoed ik, meestal wordt er niet gestunt met nieuwe modellen, en al zeker niet in de orde van de EAB... maar dat kan bij skoda natuurlijk anders zijn ;)

De dealer die mijn wagen gaat bestellen gaat er van uit dat de EAB blijft. Zoals eerder gezegd zullen de wijzigingen niet zo groot zijn. Qua prijs weet ik het niet. De leasemaatschappij heeft het tot nu toe goedgekeurd met levering 01 februari. Mogelijk horen we op kort termijn meer. Als ik iets ander hoor van de leasemaatschappij zal ik dit zeker melden.

Je bent natuurlijk wel de 1100 euro korting kwijt als je O2 na 1-1-2009 op kenteken wordt gezet he. De mijne (O2 EAB 1.9TDI) is vandaag officieel besteld, en zal waarschijnlijk eind oktober-half november afgeleverd worden... 'Gewoon' het oude/huidige model neem ik aan.

Je bent natuurlijk wel de 1100 euro korting kwijt als je O2 na 1-1-2009 op kenteken wordt gezet he. De mijne (O2 EAB 1.9TDI) is vandaag officieel besteld, en zal waarschijnlijk eind oktober-half november afgeleverd worden... 'Gewoon' het oude/huidige model neem ik aan.

Klopt... de mijne is verleden week besteld en je krijgt dan het huidige model met de 11oo euro korting. Als hij na 1 januari op kenteken wordt gezet, ben je de korting kwijt. Ik hoop dat je dan de facelift versie krijgt want anders moet je de verhoging zelf betalen (in de leaseprijs) en dit alleen omdat de leasemaatschappij niet meer wil dat hij nog wordt uitgeleverd.

911gt2

Actief lid
Waarom is dat dan? Van die 1100 euro?

Bovenaan Onderaan