Die gaven aan dat ze hem nu gingen bestellen, maar dat er een maand of 3 levertijd op zat...
Ik moet helaas wachten tot begin januari, maar het goede nieuws is dat de O2 elegance Attractive business deze maand bij leaseplan voordeliger is. Dus dat ik dus een EAB ga rijden ipv een elegance. Voor bijna hetzelfde geld.
In breda hebben ze een 2.0 met DSG bak dat zal toch redelijk in de buurt van een automaat komen
Ja ik wist niet zeker hoe dat bij Skoda zat. Bij smart die ik een paar jaar terug had was de automaat anders dan de automaat met tiptronic, vandaar dat ik het zo formuleerde :blush:de DSG is een automaat !!!!
pfff wat rijd hij geweldig
echt super
Hallo iedereen,
Via diverse kanalen heb ik begrepen dat de facelift volgende maand komt. :1819: Hij zou op de beurs in Parijs komen te staan. Bij de dealer kunnen ze na 28 september de O2 ook niet meer bestellen. Op autointernationaal.nl staat nu een artikel over productieverlaging bij skoda en ook hierin staat dat volgende maand de facelift komt. Wel jammer dat ik nog nergens goeie spyfoto's heb gevonden.
Ik zelf heb een wagen mogen uitzoeken voor de lease. Gekozen voor een zwarte octavia combi 1.9Tdi elegance attractive business, met licht interieur, half leren bekleding, soundsystem, donkere ramen, esp+hill hold en trekhaak.
Levering moet plaatsvinden eind januari. De dealer heeft aangegeven dat dit zeker de facelift wordt. Zodra de foto's er zijn zal ik ze plaatsen.
Dat laatste vermoed ik, meestal wordt er niet gestunt met nieuwe modellen, en al zeker niet in de orde van de EAB... maar dat kan bij skoda natuurlijk anders zijnToch is dit een interessant verhaal want hoe zit het bv. met de prijs? Ik hoorde van mijn dealer dat de gefacelifte Skoda meer gaat kosten. Ook: is het AB pakket nog wel leverbaar op de nieuwe Octavia? Zou het niet zo zijn dat de auto nu al wordt besteld en ze hem gewoon bij de dealer laten staan totdat ze hem uit mogen leveren?
Dat laatste vermoed ik, meestal wordt er niet gestunt met nieuwe modellen, en al zeker niet in de orde van de EAB... maar dat kan bij skoda natuurlijk anders zijn
Je bent natuurlijk wel de 1100 euro korting kwijt als je O2 na 1-1-2009 op kenteken wordt gezet he. De mijne (O2 EAB 1.9TDI) is vandaag officieel besteld, en zal waarschijnlijk eind oktober-half november afgeleverd worden... 'Gewoon' het oude/huidige model neem ik aan.
Waarom is dat dan? Van die 1100 euro?Je bent natuurlijk wel de 1100 euro korting kwijt als je O2 na 1-1-2009 op kenteken wordt gezet he. De mijne (O2 EAB 1.9TDI) is vandaag officieel besteld, en zal waarschijnlijk eind oktober-half november afgeleverd worden... 'Gewoon' het oude/huidige model neem ik aan.