Vandaag nog een beetje aan m'n led projectje van de O3 verder gedaan, na wat opzoekwerk op het web ben ik er achter gekomen hoe ik het makkelijkst de wissel halogeen-led kon doen, enige minpuntje is dat ik op de afslag links als rechts een foutmelding krijg (weerstand kabeltjes reeds besteld bij xenon.nl) , op de mistlichten dan weer niet....raar
genoeg getypt nu effe foto tijd, met woordje uitleg voor degene die zich ook geroepen vinden voor eraan te beginnen, de tijd die er voor nodig hebt is ongeveer een dik uurtje
Heb em eerst met zen snuit over de fos (smeerput) gezet, kwestie van er beter aan te kunnen hé
Dit is de bodem plaat die je eraf moet halen, en alles ligt bloot
Waar De groene sterrekes zijn deze schroeven verwijderen, torx n°25, in totaal 8 Stuks, vooraan 2 klips nog en je heb ze in je handen; next
Hier kun je de moeilijkste kant zien(links) maar dan nog kun je er vlot aan voor de ruil, groene cirkels!!Rechtse kant idem maar makkelijker
Links erin rechts eruit, led=50w , hologeen=19w, wel een verschil
Dit is het resultaat, links een bak wit licht en rechts é vanilleke
Dit is het eindresultaat,
Veel lees en kijkplezier en laat jullie mening maar weten, er komen nog wel een paar foto's van in het donker bij
Grtz G