EdK

Forumguru
Die "lelijke stang" is veilig en doet het over 10 jaar nog steeds als nieuw en dat moet je van die gasveren maar afwachten.
Wel bij mijn super Yeti werkt het al 5 jaar naar aller tevredenheid.
En die stang rijd gewoon elke rit mee hoor onder de kap.

edero

Forumguru
Waarom, een echte reden heb ik niet maar kwa afwerking vind ik het top, ik post sevens nog een paar foto's, ben er juist is mee gaan rijden, opwarm tijd merk ik geen verschil, in de garage hadden ze me verteld dat alléén de diesels ermee stock uitgerust zijn, zal erwel mee te hebben dat de bedrijfstemperatuur van deze lager is dan bij een benzine, tis gewoon een stukje betere afwerking voor mij

:ot:Typisch dat het in de O3 niet zit, in mijn Rapid 1.2 TSI (my16) zit het er standaard in! Verbaasde mij ook, maar staat inderdaad wel veel afgewerkter hoor :thumbsup:!

Belgianr26

Forumguru
Kan iemand me uitleggen hoe je de centrale interieurverlichting losmaakt? Ik heb net even gezocht maar kan niet dadelijk iets vinden. Ik zou graag overgaan naar leds maar dan moet ik de oude er eerst uit krijgen

Goofy@5E

Forumguru
Kan iemand me uitleggen hoe je de centrale interieurverlichting losmaakt? Ik heb net even gezocht maar kan niet dadelijk iets vinden. Ik zou graag overgaan naar leds maar dan moet ik de oude er eerst uit krijgen

Wat je eerst moet doen is het roosterje verwijderen waar de microfoon achter zit, dit met de 2 roosterjes, je ziet er twee uitsparingen in denk ik, vervolgens moet je 2 torx schroeven zien, deze draai uit, en dan het triky stukje, nu moet je het binnenwerk, uit het kader trekken, begin aan de zijde van voorruit, voorzichtig want denbekabeling vannde verlichting/ micro hangt erachter, wel geen bang hebben om een beetjebkracht te zetten, wanneer deze eruit geklikt is kun je er aan, wil, je het makkelijker los het stekkertje van de microfoon, de twee buitenste lichtjes zitten onder een adaptor die een kwartdraai moet geven voor verwijderen, centraal lichtje kun je zo aan,

Veel, geliuk met interieur verlichting!

Laatst bewerkt:

Goofy@5E

Forumguru
Vandaag nog een beetje aan m'n led projectje van de O3 verder gedaan, na wat opzoekwerk op het web ben ik er achter gekomen hoe ik het makkelijkst de wissel halogeen-led kon doen, enige minpuntje is dat ik op de afslag links als rechts een foutmelding krijg (weerstand kabeltjes reeds besteld bij xenon.nl) , op de mistlichten dan weer niet....raar:pieker::pieker::pieker: genoeg getypt nu effe foto tijd, met woordje uitleg voor degene die zich ook geroepen vinden voor eraan te beginnen, de tijd die er voor nodig hebt is ongeveer een dik uurtje

Heb em eerst met zen snuit over de fos (smeerput) gezet, kwestie van er beter aan te kunnen hé

Vrs ml 01.JPG

Dit is de bodem plaat die je eraf moet halen, en alles ligt bloot

Vrs ml 02.JPG

Waar De groene sterrekes zijn deze schroeven verwijderen, torx n°25, in totaal 8 Stuks, vooraan 2 klips nog en je heb ze in je handen; next

Vrs ml 03.JPG

Hier kun je de moeilijkste kant zien(links) maar dan nog kun je er vlot aan voor de ruil, groene cirkels!!Rechtse kant idem maar makkelijker

Vrs ml 04.JPG

Links erin rechts eruit, led=50w , hologeen=19w, wel een verschil

Vrs ml 05.1.JPG

Dit is het resultaat, links een bak wit licht en rechts é vanilleke

Vrs ml 08.JPG

Dit is het eindresultaat,

Vrs ml 09.JPG

Veel lees en kijkplezier en laat jullie mening maar weten, er komen nog wel een paar foto's van in het donker bij

Grtz G

Frenkie

Forumguru
Ziet er mooi uit. Zou vanuit de fabriek ook zo moeten kunnen.

Vraagje vanuit mijn kant, waarom heb je maar op een deel van je foto's je nummerbord onherkenbaar gemaakt? Is zo niet echt nuttig.

Badsloefke

Forumguru
Mja ik zou die ook wel willen vervangen alsook die in mijn zijspiegels die gele kleur steekt teveel af op mijn witte lak, leds zou veel mooier zijn... Eens offerte voor vragen ofzo om dit te laten doen... Benieuwd om uw leds morgen irl te zien :)

Bovenaan Onderaan