Tijd voor een paar updates.......
- Downpipecover van de greenline modellen, geen probleem, alles plug en play
- Vervang buis van de midden demper.....oeps....op zen eigen normaal geen probleem, was het niet dat de uitlaat in één stuk doorloopt van aan de downpipe tot de achterdemper, is goed te doen, maar als ik deze moet doorslijpen(@Arco ), wat wel zou gaan, ik zit tegen de wand van de benzinetank, dus als je het veilig wil is het heeeeel de handel eronderuit wippen, heb ik dan ook niet gedaan, niet zo erg gewoon effe ,, in wacht ,, geplaatst, dus deze heb ik dan ook niet uitgevoerd, ga er effe over broeden,
- En als laatste de insert dogbone van motorsport 034...........................???
Hieronder de fotokes natuurlijk,
Als eerste de onderdelen,
DP Cover staat oem op de ,, greenline ,,
Vervang buis, niet nieuw, over gekocht van een forumlid, rvs 2.5''
En de dogbone als laatste
Zoals je kunt zien is de middendemper één geheel, wat ik wel opgemerkt heb is dat er centerpuntjes ingeklopt zijn waar je hem kun doorslijpen, maar je moet alles laten zakken of eronderuit halen, slijpen naast de benzinetank is en blijft een gekke onderneming, risico ga ik niet nemen, wordt vervolgd
En als laatste foto kun je DP cover en de insert zien geplaatst......
Over de insert:
Zeer gemengde gevoelens over, is in een wip geplaatst, geeft een enorm verschil (mijn mening), je voelt het meteen als je start, er gaat een trilling door die je helemaal niet gewoon bent, dan het rijden, dus met dsg he, het schakelen vind ik een iets ruwer door komen naar het interieur, de motor als je in D rijdt maakt ook meer geluid, je zou kunnen zeggen dat je op het geluidsniveau zit van S maar dan zonder onze virtuele geluidsproducent, alles is gewoon ruwer en minder comfortabel, lawaai en trillingen, eerlijk gezegd, ik weet nog niet of ik hem eronder ga houden, ga er nog een paar keer mee rijden, en wie weet, kwa quotering geef ik het een 5/10, klein beetje een tegenvaller....wordt vervolgd, heb nu weer een paar zaken om over na te denken,
Grtz en veel leesplezier,
Kris,